The Old Republic - EA:s dyraste satsning

Robot
Medlem
The Old Republic - EA:s dyraste satsning

Längtar.

Medlem

Bara om ett år? Lär ju vara rushat ändå, spelar ingen roll hur mycket pengar man än lägger i det. Kan man köpa tid så lär det ju gå, men knappast. Time it is.

Medlem

Dog inte Warhammer ganska snabbt?

Medlem

hoppas spelet blir bra, Bioware kan ju sina saker.


signatur

Amateurish? Ama-amateurish? Jet's pure genius, and don't you forget it! And I didn't stumble across it, I MADE it.

Medlem

Låt oss hoppas på att det inte floppar...


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Då kan ju EA passa på att slänga lite cash på Warhammer Online också då det faktiskt är ett mycket bra spel som bara behöver lite mera love.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

oan
Medlem

För min del floppade det redan när de sa att det skulle bli ett MMO. Ge mig KOTOR 3 istället!

Medlem
Skrivet av Wingu:

Dog inte Warhammer ganska snabbt?

Verkligen inte, det är väl större än nånsin nu efter de senaste patcherna som tydligen ska ha förbättrat spelet rejält.

Skrivet av gurkoz:

Då kan ju EA passa på att slänga lite cash på Warhammer Online också då det faktiskt är ett mycket bra spel som bara behöver lite mera love.

Ja, precis. Dem hade något otroligt bra på gång, men sen i princip förstörde dem allting, långsamt och smärtsamt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Låter bra det! Kanske kanske blir ett köp då!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Fett


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

låter nice, enorma pengar som pumpas in och Bioware o Lucas Art som utvecklare. Det luktar ganska bra dehär!

Medlem

Shitz, längtar som fan, och företagen lär ju tjäna några slantar Men det roliga var att dom nämnde War hammer Online, vad jag vet så dog det rätt så tidigt O_o...Alla gick väl över till WoW igen, hoppas verkligen att TOP får WoW att dö ut en aning iaf


signatur

I'm having noobs for breakfast

Medlem

[quote=V1per]

Skrivet av Wingu:

Dog inte Warhammer ganska snabbt?

Verkligen inte, det är väl större än nånsin nu efter de senaste patcherna som tydligen ska ha förbättrat spelet rejält.

Skrivet av gurkoz:

Då kan ju EA passa på att slänga lite cash på Warhammer Online också då det faktiskt är ett mycket bra spel som bara behöver lite mera love.

Ouch, kanske skulle ha läst det där om War hammer innan jag fråga om det hade dött ut eller inte XD


signatur

I'm having noobs for breakfast

Medlem
Skrivet av oan:

För min del floppade det redan när de sa att det skulle bli ett MMO. Ge mig KOTOR 3 istället!

this.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Morganrone93:

Bara om ett år? Lär ju vara rushat ändå, spelar ingen roll hur mycket pengar man än lägger i det. Kan man köpa tid så lär det ju gå, men knappast. Time it is.

Rushat? De har ändå jobbat på det i c:a 4 år, och det lär dröja minst 1 år till innan det kommer. 5 - 6 år för att färdigställa ett spel känns då inte speciellt rushat om du frågar mig.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Morganrone93:

Bara om ett år? Lär ju vara rushat ändå, spelar ingen roll hur mycket pengar man än lägger i det. Kan man köpa tid så lär det ju gå, men knappast. Time it is.

Rushat? De har ändå jobbat på det i c:a 4 år, och det lär dröja minst 1 år till innan det kommer. 5 - 6 år för att färdigställa ett spel känns då inte speciellt rushat om du frågar mig.

Det är ju typ Blizzard&Valvetempo på det! :þ

Medlem

Jag testade Warhammer en gång... ppffffttt... kändes som att spela WoW igen. Jag la ner...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av T.Mani:

Jag testade Warhammer en gång... ppffffttt... kändes som att spela WoW igen. Jag la ner...

Då har du inte spelat mycket. Huvudgrejen med Warhammer Online är dess RvR, som slår Wow's PvP rejält på fingrarna.

Man slipper grindande och massa tråkigheter, och kan ägna hela resan från level 1-40 med att banka på andra spelare.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

1
Skriv svar