Cities: Skylines och Pillars of Eternity kommer till konsol

Robot
Cities: Skylines och Pillars of Eternity kommer till konsol

Nu kan du pilla med städer i all evighet på konsolen.


Avstängd

Cities Skylines med gamepad utan moddar? Nej, tack.

Medlem

Cities Skylines släpptes väl till Xbox One för några månader sedan och ska fungera bra vad jag hört.

Ambassadör
Xbox

Cities Skylines finns redan på Xbox One... Heja FZ, ingen ps-bias här inte!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Cities Skylines finns redan på Xbox One... Heja FZ, ingen ps-bias här inte!

Kan tänka mig att rubriken syftade mer på Pillars of Eternity i det fallet, men att det blev lite knasigt formulerat.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Skribent
Skrivet av Mortaigne:

Cities Skylines finns redan på Xbox One... Heja FZ, ingen ps-bias här inte!

PS-bias? Kan förtydliga rubriken, Xbox var ju såklart ämnat för Pillar of Eternity (om man läser artikeln och inte bara rubriken).


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av erikcedervall:

PS-bias? Kan förtydliga rubriken, Xbox var ju såklart ämnat för Pillar of Eternity (om man läser artikeln och inte bara rubriken).

Ps-bias som i att "något-kommer-på-PS-skriver-nyhet-om-konsolsläpp-utan-att-inse-att-det-redan-finns-på-Xbox".

Med det sagt, väldigt roligt med Pillars of Eternity på konsol!

Edit2: Var menar du att det framgår i artikeln att Cities redan finns på Xbox? Det är inte bara rubriken som är ute och svajar... Utöver en länk under artikeln.


signatur

Jump in.

Skribent

@Mortaigne: fast så var det ju inte 😊. Visste ju att det fanns på Xbox (det är sen gammalt och därav ingen nyhet) var bara rubriken som förvirra. Så ingen anledning att foliehatta. Är personligen mer av en Xbox-kille.


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Backloggens befriare

Jävlar vad jag ska spela skiten ur Pillars of Eternity på boxen!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Hm, intressant. Slutade spela Pillars på pc bara för att UI:n kändes "fel", fick lite ont i skallen av den.

1
Skriv svar