Modden Path of Diablo får Diablo 2 att kännas som nytt igen

Robot
Modden Path of Diablo får Diablo 2 att kännas som nytt igen

Återupplev nostalgin – fast bättre.

#diablo-2, #mods, #path-of-diablo


Medlem

Gör Path of Diablo och/eller Median XL att spelet blir svårare? (Casual som jag är så är det en dålig grej för mig )

Medlem

Vad kan gå fel? En tanke är ju att Blizzard lackar ut på PoE som använder deras varumärke och tar till juridiken för att ordna upp det! Fast sånt brukar väl aldrig hända...


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av Kane:

Vad kan gå fel? En tanke är ju att Blizzard lackar ut på PoE som använder deras varumärke och tar till juridiken för att ordna upp det! Fast sånt brukar väl aldrig hända...

Eh...va? Menar du inte tvärt om? Är väl utvecklarna av PoE som borde lacka ur isf...

Medlem

Ser intressant ut att testa i 10-15 minuter,
men är lite rädd att det lätt kan bli 4-8 timmar.

Bäst att låta bli.

Medlem
Skrivet av Loxus:

Eh...va? Menar du inte tvärt om? Är väl utvecklarna av PoE som borde lacka ur isf...

Då var det imponerande av mig att läsa artikeln och se filmen och ändå fatta fel -.-


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Gnällkuk
Skrivet av Jokkepalm:

Ser intressant ut att testa i 10-15 minuter,
men är lite rädd att det lätt kan bli 4-8 timmar.

Bäst att låta bli.

Känner lite samma... men sugen är man ju, rätt rejält Aja, dumma beslut har man ju fattat förr!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Kane:

Då var det imponerande av mig att läsa artikeln och se filmen och ändå fatta fel -.-

Är ju ganska långsökt att tro att Path of Exile-utvecklarna skulle ligga bakom modden. Fundersam över hur du resonerade där.

1
Skriv svar