Hands-on – FZ har spelat Uncharted: The Lost Legacy

Robot
Hands-on – FZ har spelat Uncharted: The Lost Legacy

Vi svingar oss som Tarzan, dödar hjärndöda fiender och njuter av exotiska miljöer.

#naughty-dog, #the-lost-legacy, #uncharted


Gnällkuk

Det här ser vi fram emot! Uncharted 4 var nog ett av de bästa spelen jag spelat på Playstation.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Nu blev jag lite sugen på ucharted 2-3 igen. Och sen spela om 4an.men den tiden kommer aldrig att finnas nu när destiny 2 & splatoon 2 snart kommer & redan är här. +50 andra spel som borde spelas. Men Detta spel blir iaf köpt och genomspelat i år.

Medlem

Är lite orolig för längden på det när de planerade det som dlc först. Får väl vänta och se, men intresset finns ju helt klart.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Tycker det ska bli skönt att slippa Nathan Drake faktiskt.
Det har blivit rätt tjatigt nu med 4 konsol släpp + ett spel till Vitan också.

Och det låter rätt lovande det här med tanke på det billiga priset. Blir det en 8-10 timmar kommer jag vara mer än nöjd med tanke på det billiga priset.
Bokat på webhallen + en påse habanero chips så en får lite hetta i truten haha.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

@SunShine: Dödssynd! Inget jäkla chipskladd på mina handkontroller!

Medlem

@Bennii: hehe ja visst lite kladd kanske. Men inte så farligt med Chips. Ostbågar däremot haha. uj uj...


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

@PcKaffe: Ska enligt Naughty Dog själva vara 10+ timmar

Medlem

@Anabelle Lancelot: låter rimligt för prislappen, tack.


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av Anabelle Lancelot:

@PcKaffe: Ska enligt Naughty Dog själva vara 10+ timmar

Grymt. Om det blir 10+ timmar för en sådan slant så är det ju underbart. 10 timmar brukar vara 599 annars.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

I en intervju med utvecklarna så är det ganska så uppenbart att vi kommer få se betydligt mer från Uncharted.
Dom själv sa något i stil med att Uncharted inte enbart kretsar runt Nathan Drake, så frågan är vad vi får se va Uncharted i framtiden

Kanske misstolkade alltihop också, my bad isåfall.


signatur
Medlem
Skrivet av GiGeGame:

I en intervju med utvecklarna så är det ganska så uppenbart att vi kommer få se betydligt mer från Uncharted.
Dom själv sa något i stil med att Uncharted inte enbart kretsar runt Nathan Drake, så frågan är vad vi får se va Uncharted i framtiden

Kanske misstolkade alltihop också, my bad isåfall.

Ja det är en pengainbringande serie så tror inte naughty Dog eller Sony tänker släppa det.
Risk finns det kommer bli tjatigt tänker jag men vi får väl se. Ska iaf bli kul att få spela med någon annan än Nathan för en gångs skull.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Inget för mig, gillar inte att spela som kvinna.

1
Skriv svar