Missa inte: Final i Dota 2-turneringen The International 7

Robot
Missa inte: Final i Dota 2-turneringen The International 7

Ett lag går hem med 90 miljoner kronor.

#dota, #dota-2, #valve


Medlem

LIte längre delay på Youtube (den är efter i tid).

Glöm inte att man kan se kvalfinalen och finalen i spelet också. Detta med kommentarsljud och vy ifall man vill. Annars kan man kontrollera vy m.m. helt själv också. Spelet är gratis att ladda ner på Steam.

Medlem

Man kan även se turneringen på tv om man har kanalen EsportsTV.

Medlem

Twitch finns ju alltid i PS4:an med så (säkert i andra konsoler också). Vilket är nice för att kunna kolla på TV'n.

Releasehästryttare

Nån mer än jag som har problem med twitch strömmen att bilden hackar och warpar ?

Youtube strömmen funkar dock felfritt för mig, önskar man visste om den tidigare ^^

Medlem
Skrivet av Devan:

Nån mer än jag som har problem med twitch strömmen att bilden hackar och warpar ?

Youtube strömmen funkar dock felfritt för mig, önskar man visste om den tidigare ^^

Jag har på senaste veckorna haft lite problem med streams att det blir pixelerat/warpat. Verkar ha något att göra med vad för codecs som körs. Vet dock inte orsaken till problemet.

P.S. Gz till Liquid!

Avstängd

GGWP TL, mest awkward de-hyped avlustning ever dock.

Snubbarna vann 10M$ och fansen låter som om dem känner sig tvingande att hurra för dem.

Har aldrig sett sån de-hyped ending på en tävling med sån stor prispott, compilationen på slutet var kul däremot.

Medlem
Skrivet av AplAy:

Har aldrig sett sån de-hyped ending på en tävling med sån stor prispott, compilationen på slutet var kul däremot.

Då måste du ha missat någon tidigare upplaga av TI. PGL lyckas alltid göra vinnarceremonierna skitdåliga. Ingen gillar PGL, men Valve fortsätter att anlita dom.

Medlem
Skrivet av sarg:

Då måste du ha missat någon tidigare upplaga av TI. PGL lyckas alltid göra vinnarceremonierna skitdåliga. Ingen gillar PGL, men Valve fortsätter att anlita dom.

Det som var värst denna TI var det urusla bandet som spelade innan matchen började. Det var en orkester plus ett rockband och bandet var pinsamt dåliga och spelade hemskt.

1
Skriv svar