Vem vinner: tio Laserzebror eller en T-rex – Beast Battle Simulator ger dig svaret

Robot
Vem vinner: tio Laserzebror eller en T-rex – Beast Battle Simulator ger dig svaret
Medlem

Jag är tveksam, alltså.
Men idén låter ju ...annorlunda.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:

Jag är tveksam, alltså.
Men idén låter ju ...annorlunda.

Tveksam? För 100 spänn får du ett x antal timmar + Några asgarv. Låter bra i mina öron.

Medlem
Skrivet av Parabellum87:

Tveksam? För 100 spänn får du ett x antal timmar + Några asgarv. Låter bra i mina öron.

Känns som det räcker att se trailern. : d

Medlem

Det såg då väldigt ofärdigt ut, även för EA.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

såg ju skitroligt ut men behöver slipas kraftigt om dom ska få 100ing lr mer


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Parabellum87:

Tveksam? För 100 spänn får du ett x antal timmar + Några asgarv. Låter bra i mina öron.

Det enda asgarvet kommer från han som lyckades lura till sig rollen som animatör utan att ha några kvalifikationer alls.

Medlem

Fan vad det där verkar tillfredsställande! Kanske blir ett köp

Medlem
Skrivet av Incal:

Det enda asgarvet kommer från han som lyckades lura till sig rollen som animatör utan att ha några kvalifikationer alls.

Vilken tur att smaken är som baken då :D.

Precis min humor. Så jag slänger gärna en hundring på det.

Medlem

Otroligt dåliga animationer!


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Seraium:

Det såg då väldigt ofärdigt ut, även för EA.

Numera är jag alltid osäker på om man avser "Electronic Arts" eller "Early Access" med 'EA'. Valve valde verkligen namn med omsorg.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Avstängd

@Seraium: det som är tanken med spelet, går i samma fotspår som goat simulator som är ett enda stort kaos och inget annat.

Inaktiv

@Incal @autograph Jag gissar på att det inte är klassiska animationer utan fysiska animationer. Har sett en del sånt på twitter från en användare jag följer och det verkar betydligt svårare att få snyggt. Anledningen till min misstanke är då fysik verkar spela en stor roll i spelet.

Så i princip samma sak som ultimate epic battle simulator, bara med monster.

Medlem

Skräddaren säger nej.

1
Skriv svar