Quiz – Wolfenstein, Mario, Destiny och Assassin´s Creed

Robot
Quiz – Wolfenstein, Mario, Destiny och Assassin´s Creed

Årets tyngsta spelvecka är här! Hur skulle vi kunna fråga om bara ETT spel...?

#assassins-creed, #destiny, #quiz, #super-mario, #wolfenstein


Medlem

4/10 😬


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

4/10 😬

Jag fick 3/10, det betyder att jag är topp 3 av 10st va?

Medlem

5/10!


signatur

Meep!

MEG
Medlem

4/10 Korrekta svar!
Du kan grunderna men skulle inte göra toppresultat på Högskoleprovet om spel.
Inte förvånad över resultatet, har inte spelat någon av spelen.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

6/10. Jag har stor respekt för dom som kan se skillnad på Assassin's Creed spelen.

Medlem

8/10. Äntligen fick man en topp. Är riktigt dålig på dessa Quiz. Bästa hittils

Medlem

Varför har jag 7/10 på det här men bara 5/10 på Quiz om saker jag gillar???

Medlem

7/10, är ju ganska fint efter en enorm formsvacka på dom här quizarna.

Gnällkuk

7/10, rätt bra med tanke på att jag aldrig spelat vare sig halo eller assasins creed. Hade väntat mig typ tre rätt


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

5/10 men svarade fel på RTCW frågan borde ha kunnat den eftersom jag spelade betan....

Medlem

Schoool


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

hmm, lirade också mario när jag var typ 6 känner inte att det hör ihop med dom andra 3 riktigt


signatur

//monster

Medlem

Alltså den där demo-banan till RTCW spelade jag sjukt mycket när den kom. Helt galet, satt med studentpolarna hela nätter och bara nötte. Man kände liksom att spelet behövde inte släppas, det räckte med den kartan.

Medlem

9/10
Inte spelat nått AC eller nyare Wolfenstein. Men jag har faktiskt varit ute i år vad quizzes än tror.

Ambassadör
Xbox

5/10

Kan ingenting om barnspelen. Tror det är en elektriker som hoppar på svampar och ska rädda Zelda eller något.


signatur

Jump in.

Medlem

Jag saknar att kunna se ett diagram över hur bra det gått på föregående quiz! Är det något som kommer att komma tillbaka i någon form? (Vill gärna få bekräftelse på hur mycket dyrbar tid av vårt korta jordeliv man givit åt att kunna för mycket om spel)

Medlem

9/10 Mario grejen till MS-DOS har helt sprungit omkring mig, måste kika i min samling om det inte finns med i någon backup.


signatur

Nämen!

Medlem

4/10. Nöjd! För jag har inte en susning om vare sig Mario eller Assasin's Creed. Inte min tekopp, dvs har inte spelat dem, ännu.

Medlem

5/10 alldeles för mycket konsol för min smak, bara gissningar på allt vad mario heter.

Redaktör

@Asgan: den var galet bra!


signatur
Medlem

7/10 här, lite vääääl mycket liten tjock rörmokare insmugen bland frågorna!

Skrivet av NeoWeo:

6/10. Jag har stor respekt för dom som kan se skillnad på Assassin's Creed spelen.

Palmerna. Typ.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

7/10

Jag missade quizet igår. Men nu idag...

Frågan om Mario Bros borde jag kunnat eftersom jag spelat spelet (till NES visserligen)!
Var Wolfenstein-demot utspelade sig hade jag dålig koll på däremot. Fråga två var löjligt lätt för mig som spelat mycket Mario som yngre.

Medlem

Frågan om Halo på PC missade jag också på. Jag trodde att det dröjde ännu längre för dem att få ut det på PC.

De andra frågorna var ganska enkla, förutom den om det obskyra spelet där Mario lär ut att skriva på datorer. Vet man vilka miljöer AC-spelen utspelar sig i kan man ganska lätt få rätt svar på de frågorna. Frågan om expansionen till Wolfenstein däremot var kanske lite lurig.

Medlem

7 av 10 nöjd borde fått fler fel. Men Asscreed kan jag bra även fast jag inte spelat sen 4an. 3an sög verkligen ut musten ur mej. Och 4an räddade upp det ordentligt. Men nu så vågar jag inte köpa ett asscreed spel som inte handlar om pirater. Älskar pirater!

1
Skriv svar