Pantera till Rock Band

Robot
Medlem
Pantera till Rock Band

Jag måste köpa Rock Band så att jag kan spela Drag the Waters!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Dom har iaf. med några underskattade låtar vilket överraskar.

Medlem

De har dock inga av deras absoluta klassiker heller.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Detta är ingen hyllning, Dimebag vänder sig i graven, jäkla sätt...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Detta är ingen hyllning, Dimebag vänder sig i graven, jäkla sätt...

+1


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Walk då? Cemetery Gates?

Njae. Håller för övrigt med ovanstående.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Gah! Helt fel skiva att plocka låtar från. De skull ju tagit Vulgar Display-skivan.

Medlem

Gött Pantera! Men vad fan ge oss Vulgar eller Cowboys istället! Eller varför inte Best of skivan som släpptes i år!

Fan va härligt! Skulle så gärna vilja lira War nerve! Det hade även varit intressant att riva av Suicide Note Pt II

Men varför ta Cowboys From Hell skivan nästa gång, när det hade varit så mycket bättre med Vulgar display?

Köpte guitar hero World tour trummorna mest för att trummorna verkade mer realistiska ... förutom metallica så verkar man gjort ett misstag när det är hårdrock som gäller :/


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Trendkill är bra men når ju inte upp till Cowboys, vulgar eller far beyond driven

Medlem

Underbar j*vla skiva!!

Men måste hålla med walter. Fast sen så vet man inte vad t.ex Phil och resten av grabbarna tycker om det här, har de något att säga till om eller är det skivbolagen som gör alla beslut.

Iaf är jag så otroligt j*vla trött på alla dessa GH och RB-skit som släpps så nu super jag mig redigt full och slänger på Becoming.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Keep on shredding in metal heaven Dimebag!

Medlem

Men vafan! Great Southern Trendkill när Vulgar Display Of Power är bandets absolut bästa skiva med hits rakt igenom!!!

Besviken är bara förnamnet även om Drag The Waters är riktigt skön!

1
Skriv svar