Säljer Vanilla WoW Collectors Edition

Medlem
Säljer Vanilla WoW Collectors Edition

Vill nu sälja av mitt vanilla wow collectors edition konto. Vill ni ha boxen plus konto är det 5500kr som gäller. enbart box med innehåll; 2000kr.
Endast konto; 3750kr.

Finns endast 75.000 av denna så här är din chans till att äga ett av de mest exklusiva petsen ever. Du väljer en mini-diable, mini-zergling eller en Panda till dina chars när du skapar dom.
Finns en lvl 70 human warrior med lite t2 (tror jag) och en 60 undead mage med magister regalia (tror jag), plus ett flertal andra chars i olika levels.

Vi kan mötas online för en /inspect om du vill d3t.
Snabb affär innebär billigare peng.

Medlem

haha sjukt om någon pallar lägga ut så mycket för ett jäkla spel


signatur

Suup homie

Medlem

Möte online för en /inspect låter som ett scam försök (känner ett par puckon som gått på sådana nitar, dumma som de är).

Visst man får kolla alla saker online och sedan så tar killen och slänger alla items innan han skickar spelet/kontot till köparen

Enda man ska gå med på är en affär öga mot öga och inspect och överlåtelse på ett internetcafé, speciellt för de där summorna.

Medlem

Självklart kan och helst ska man mötas men folk e oftast för lata för att röra sig nånstans=/

Hemskt att folk skammar folk på de viset. Jag spelar inte på konto längre och därför har jag ingen nytta för något av deras saker/gold^^

Jag garanterar att ingen skammning eller lurendrejeri kommer att uppkomma/tillåtas.
Men att mötas online för en mer direkt inspect vid initaitonsskedet av affären är ett bra sätt att få reda på vad dom har för gear osv på bankerna t.ex^^

Medlem

Priset är förhandlingsbart!

Medlem

Tror det kan bli knöligt att kränga kontot. Jag har försökt i nåt år att bli av med mitt exemplar, då jag också sitter med Collectors edition och en handfull level 80 karaktärer.

Medlem

korkad fråga men kan man regga in en vanilla collectors på battle.net och få den bunden till sig eller är det kört? Sitter med tbc coll, wotlk coll och har beställt cata coll

Medlem

Hej, någon till salu fortfarande?

1
Skriv svar