Vinn en Star Wars-utgåva av Oneplus 5T
Fråga 9 tror jag är fel.
Darth vader var aldrig en sith utan en dark lord. och ja alla onda hade hjälm förutom kejsaren som hade en luva
Nope.
"The title of Sith Lord isn't a status symbol within the Sith, it is a term for anyone that follows the tradition."
Det är här det blir lite komplicerat.
The Sith were a red-skinned humanoid species created from genetic material of the ancient and extinct Sith by the Sith Alchemist Order under the request of Darth Matas. The Sith were considered the reborn species since they were created and genetically manipulated to become a stronger race than that of the ancient Sith.
10/10 rätt. Det är bara att hålla tummarna Vore en ytterst härlig pick-me-up nu mitt bland all skit som hänt på sistone.
Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: Corsair Vengeance RGB 64GB 6400mhz
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2
VR: Meta Quest Pro + VR Air Bridge
Det är här det blir lite komplicerat.
The Sith were a red-skinned humanoid species created from genetic material of the ancient and extinct Sith by the Sith Alchemist Order under the request of Darth Matas. The Sith were considered the reborn species since they were created and genetically manipulated to become a stronger race than that of the ancient Sith.
Extended universe. De är inte canon med filmerna så... även om mycket av de intressanta delarna finns i extended (så som Gray Jedis) men de har ingenting med filmerna att göra längre.
Extended universe. De är inte canon med filmerna så... även om mycket av de intressanta delarna finns i extended (så som Gray Jedis) men de har ingenting med filmerna att göra längre.
En Jedi, flera Jedi.
Medicelorians va ju faktiskt en mikroskopisk symbiotisk livsform som var mer koncentrerad i varelser som var starkare i kraften.
Darth Bane var den siste riktige, av rasen "sith"
Darth Bane var människa, inte sith
Kul jul. La tid på frågorna, måste vara medlem på 99. Happ. Mitt namn var av underlig anledning ogiltigt. Happ. Skit i det då.
Hade gärna fått framgå att det var på deras sida man reggade sig.
Det står fel i formuläret - FZ-medlemskap funkar lika bra! Skriv in dina FZ-uppgifter bara så är du med!
En Jedi, flera Jedi.
Jag bryr mig inte.
@Tomas Helenius: Så jag har med andra ord reggat mig i ett Apple träsk helt i onödan... Fy fan om inte Tomten kommer med en massa lattjo i år
Jag bryr mig inte.
Uppenbarligen.