Ny säsong i Overwatch – häng med när vi spelar

Robot
Ny säsong i Overwatch – häng med när vi spelar
Medlem

Usch! Var så skönt att inte spela det i några dagar. Nu är man fast i skiten igen

Medlem

Synd bara att Blizzard verkligen inte lyckas fixa competitive, så jävla mycket throwers att det är löjligt.

Medlem
Skrivet av Ghan:

Synd bara att Blizzard verkligen inte lyckas fixa competitive, så jävla mycket throwers att det är löjligt.

Orkade mig inte ens genom rankingen förra säsongen men jag hade desto trevligare i arcade.

KoP
Medlem

Är det bara jag som inte förstår det här med säsonger i spel ännu? Det är något jag förknippar med tv-serier. :'D

Medlem

@Ghan: vad är throwers?


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Theade:

@Ghan: vad är throwers?

Folk som medvetet lägger sig för att förlora en match. Antingen för att någon plockade en hero de inte tycker tillhör metan eller att de bara är sura över att det går dåligt. Det händer väldigt ofta, iaf i de matcherna jag spelar.

Medlem
Skrivet av Esri:

Folk som medvetet lägger sig för att förlora en match. Antingen för att någon plockade en hero de inte tycker tillhör metan eller att de bara är sura över att det går dåligt. Det händer väldigt ofta, iaf i de matcherna jag spelar.

Aha! Aldrig tänkt på. Senaste 3 matcherna i s11 så har jag tyckt att det varit ganska hög ambitionsnivå i laget.


signatur

Niet.

1
Skriv svar