Här är de 50 högst rankade spelarna i NHL 20

Robot
Här är de 50 högst rankade spelarna i NHL 20
Medlem

Carey Price som högst rankade målis? Kan undra om deras siffror baseras på gamla meriter, finns en handfull målvakter som varit bättre de två senaste åren iallafall.

Ben Bishop och Sergei Bobrovski håller jag högre än Price i nuläget.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Frilansare

Saknar Pekka Lindmark och Roffe Ridderwall på listan!!!

Medlem
Skrivet av 4liv3:

Carey Price som högst rankade målis? Kan undra om deras siffror baseras på gamla meriter, finns en handfull målvakter som varit bättre de två senaste åren iallafall.

Ben Bishop och Sergei Bobrovski håller jag högre än Price i nuläget.

Vasilevski hade lika mycket i poäng eller attribut, vad man nu ska kalla det. Men håller med om Price annars.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Ser bara två svenskar men jag kanske är blind.

Tycker listan känns lite pro-kanadensisk. Hedman är ju mycket bättre än Doughty, Tarasenko bättre är Stamkos, Karlsson bättre än Burns. Men så brukar det vara oftast.

Medlem

Ytterligare ett år att bli besviken över att inte få ett nytt NHL på PC. Visst, det är en mindre marknad, men de behöver inte göra en PC-version varje år. I och för sig har jag inte köpt eller spelat ett EA spel på många år. Kommer inte ens ihåg det sista EA-spel jag spelade.

Medlem
Skrivet av pelson:

Ovechkin inte ens Top 50, aaaajjt

Han ligger på plats #4. Alex som förnamn stavar han ibland. Inte alltid Alexander.

Skrivet av Ristaaf:

Ser bara två svenskar men jag kanske är blind.

Nej, det är 2 Svenskar på listan.

FZ kanske tror att:
Dansken "Frederik Andersen -- 88 OVR" är Svensk. Eller att Finnen "Sebastian Aho" är Svensk.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Vasilevski hade lika mycket i poäng eller attribut, vad man nu ska kalla det. Men håller med om Price annars.

Ojdå, Vasilevskij missade jag. Men ja, Price borde vara en bra bit ner. Att Bishop inte ens är med på listan är märkligt.

Antal svenskar får jag till 2, Hedman och Karlsson. Aho är finne.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Han ligger på plats #4. Alex som förnamn stavar han ibland. Inte alltid Alexander.

Nej, det är 2 Svenskar på listan.

FZ kanske tror att:
Dansken "Frederik Andersen -- 88 OVR" är Svensk. Eller att Finnen "Sebastian Aho" är Svensk.

Finns ju en svensk som heter Sebastian Aho roligt nog här


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Finns ju en svensk som heter Sebastian Aho roligt nog här

A just det. Kom inte ihåg honom. Dock inte tillräckligt duktig för NHL spel eller för att ta en riktig plats i laget.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Frilansare
Skrivet av CARTMAN:

Han ligger på plats #4. Alex som förnamn stavar han ibland. Inte alltid Alexander.

Nej, det är 2 Svenskar på listan.

FZ kanske tror att:
Dansken "Frederik Andersen -- 88 OVR" är Svensk. Eller att Finnen "Sebastian Aho" är Svensk.

Haha! Såg ju danskt ut med trodde han var svensk när jag googlade och såg att han hade spelat i Frölunda...

1
Skriv svar