Problem med Dragon Age till PS3

Robot
Medlem
Problem med Dragon Age till PS3

Har inte bara varit strul med PS3-versionen utan även boxen och PC. Dessutom har DA:O och ME2 massa buggade quests :/

Medlem

Bioware kanske skulle införskaffa sig en PS3 till att börja med.


signatur

Meep!

Inaktiv

Kanske därför man bör inskaffa sig en Xbox 360.

Medlem

En MASSA buggade quest ? Närmaste jag kommit ett buggat quest i ME2 var falsified papers som inte kunde slutföras innan man gjort ett särskilt lojalitetsuppdrag.
Var ett tag se'n jag spelade DA men kommer inte ihåg att det var buggat direkt förutom de där bootsen.
PC versionen så klart.

Medlem
Skrivet av Darkst@r:

Har inte bara varit strul med PS3-versionen utan även boxen och PC. Dessutom har DA:O och ME2 massa buggade quests :/

Har lirat genom både DA:O och ME2 ett antal gånger till PC. Måste bara fråga vad fan du snackar om?

Medlem

Så är det om man har världens sämsta motor bakom spelet... slött som sirap.

Medlem
Skrivet av sebrock:

Så är det om man har världens sämsta motor bakom spelet... slött som sirap.

Japp. det krashar efter en mjukvaruuppdatering p.g.a att motorn är slö. Du slog huvudet på spiken där.


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem

Queue the trash talk.

Att ni orkar.

Ase
Medlem

hehe skaffa en pc så slipper ni besvär dessutom så funkar spelet utmärkt där ,har en 360 används dock endast som extender duger knappt till det heller & ps3 an orkar inte driva motorn(grafiken) har för mig att det sas i rec av ps3 versionen me 360 versionen hade en mer begränsad grafik därav så flyter det bättre där än ps3 versionen men vill man att det ska flyta så skaffa en pc

Medlem
Skrivet av Fisse:
Skrivet av Darkst@r:

Har inte bara varit strul med PS3-versionen utan även boxen och PC. Dessutom har DA:O och ME2 massa buggade quests :/

Har lirat genom både DA:O och ME2 ett antal gånger till PC. Måste bara fråga vad fan du snackar om?

Har också till PC, inget gamebreakande men codexen uppdateras fel, saker stannar i loggen fas de är klara i båda spelen etc. Desutom har man en tendens att flyta till ställen där man inte kan gå till i ME2 vilket är segt eftersom man inte kan noclippa :/

1
Skriv svar