Playstation 5-kontrollen Dualsense avtäckt!
Haha, första tanken var "Är det första april idag?". Tycker inte att den är särskilt snygg sådär på rak arm...
Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: Corsair Vengeance RGB 64GB 6400mhz
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2
VR: Meta Quest Pro + VR Air Bridge
Låter som att de lyssnat på spelarna i nästan alla avseenden bortsett från att förlänga batteritiden genom att göra sig av med belysningen, men vi får väl se om den har större batteri istället. Gillar också att de satsar på haptisk feedback snarare än touch-skräpet i DS4. Härligt även att de valt att bevara spakarna i rätt position snarare än att göra en asymmetrisk röra som Xbox-kontrollen.
Just nu lutar jag åt scifi-tacky. Nyfiken på de nya trigger-knapparna dock!
Vågar vi gissa att konsolen kommer följa samma färgschema?
Känns som att den bör göra det. I så fall är det ett något större avslöjande än "bara" kontrollen
Ännu en dag i paradiset.
Gillar inte vita plastsaker... De kommer gulna allteftersom.
| R7 5700x3D | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Kingston 2x16GB @ 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 4070 Ti Super | Kingston NVMe 512GB + 1TB + 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |
Vid det laget, använder du ens kontrollen längre? Min vita DS4 som jag haft sedan PS4:an lanserades är fortfarande helt vit.
Vid det laget, använder du ens kontrollen längre? Min vita DS4 som jag haft sedan PS4:an lanserades är fortfarande helt vit.
Öhh, ja för det tar väl max ett år eller två.
Som på ALLA andra produkter som har vit plats som man hanskas med eller som solen kan få syn på ibland.
Min Satellit mottagare och dess fjärr, Wii + Wii U + kontroller, nätverkskablar som är vita, mobiltelefon, m.fl produkter som jag har som är vit alla har olika skiftningar av gulnad.
| R7 5700x3D | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Kingston 2x16GB @ 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 4070 Ti Super | Kingston NVMe 512GB + 1TB + 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |
Som på ALLA andra produkter som har vit plats som man hanskas med eller som solen kan få syn på ibland.
Min Satellit mottagare och dess fjärr, Wii + Wii U + kontroller, nätverkskablar som är vita, mobiltelefon, m.fl produkter som jag har som är vit alla har olika skiftningar av gulnad.
Jahapp. Min Wii U är fortfarande vit och den köptes vid release också.
Tror ni röker lite mycket i hemmet då
Jag har haft en vit Dualshock 4 i typ 5 år nu och den är lika vit nu som en ny jag köpte för cirka 6 månader sedan.
Men kontrollerna lär komma i alla möjliga färger till både Xbox och PS precis som vanligt då dom förmodligen tjänar rätt mycket pengar på att sälja tillbehör.
Vill minnas att min gamla SNES blev lite gul efter många år!
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6
Needs more Ken Burns!
Känns lite Stormtroopers, men omöjligt att säga något om den utan att testa.
Jag gillar DS4an, även Xbox One-kontrollen samt Switch Pro Controller, så är övertygad att denna kommer vara bra också, precis som Xbox Series X-kontrollen.
Intressant med vit färg, men antar att det kommer fler framöver.
Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S