Starfield läckt? (Fejk! Det var ett annat spel)

Starfield läckt? (Fejk! Det var ett annat spel)

(Uppdatering: Det var inte Starfield! Det var ett enmansprojekt.)

Det handlar om ett saltkar, det handlar om en skakig, suddig mobilkamera.
Inte Starfield, Bethesda Game Studios nästa stora Singleplayer, utom läckan i sig självt då.
Tror jag på det själv? Litar generellt inte på internet ryckte men detta övertygar till den grad att jag inte vet. Kan vara en välgjord fejk.

Två korta youtube klipp visar kort hur det skulle komma att se ut när ens skepp reser mellan system och anländer vid Mars. Ett annat skepp syns även i bild, Bot? Story npc? (snälla inte mp). Och en post-it note som säger "sluta röka" flyger vid botten av skärmen, allt ackompanjeras av musik som påminner om det som spelades vid E3 teasern för två år sedan.

Nu om du inte vill se det själv utan vänta tills release för det där stora "Bethesda ögonblicket" (lämna kloaken, lämna valvet etc)
Så vet du nu vad som sker och behöver inte klicka på videorna, som säkert kommer att tas bort snart.

Vad tror ni?, Och Bethesda har ju sagt att de inte kommer göra någon digital showcase det här året och istället släppa information "när det passar". När det blir vet ju ingen.

Om FZ vill ta bort denna tråd så är det okej med mig, kan ju som sagt vara en stor fejkning för att djävlas med alla oss som törstat efter ett bra bethesdaspel sedan 2015.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Mjamje. Tror inte det är från Starfield, luktar fake eller att det är från något annat/hemmabyggt.

Men men, återstår att se.

Edit:

Förvisso var det någon som hade sagt sig sett någon trailer eller techdemo från Starfield för 2 dagar sedan och beskrev vad han hade sett i text, som tydligen är borttaget nu. Men, det kan ju också vara samma person som "läckt" videoklippen.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Det var inte Starfield.

Det var från ett enmans-projekt kallat Blackbody.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Tack för att du klargjorde det Fezk

Jo såg här på morgonen att det inte var Starfield. Hoppas bara denna snubbes spel inte blir lidande för att gamers blev besvikna. Många många törstar rejält efter information om Bethesdas nästa och det märks på forumen. Men vi väntar vidare på något gottigt att spela, 5+ år nu.

Ändrar rubriken till (fejk)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Frilansare

Haha fick lite rysning när jag såg rubriken. Hoopas ju verkligen att Starfield ska bli Bethesdas återkomst in i värmen.

1
Skriv svar