Du som trodde du sett allt – The Sims 4 får storydriven Star Wars-expansion
Jag kommer förmodligen att köpa detta och lägga alldeles för mycket tid på det. Nästan så att jag skäms. Nästan.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT
Jag kommer förmodligen att köpa detta och lägga alldeles för mycket tid på det. Nästan så att jag skäms. Nästan.
har spelat spel I närmare 35 år nu.
Och det finns inget spel som äter tid som The Sims.
I alla fall de första två.
Detta är första tillägget som fått mig intresserad av fyran... men det kommer nog kosta 450:- eller nått annat hutlöst.
@Phyrino: Ja, det kommer säkert kosta runt 400kr och jag kommer helt enkelt "rösta med plånboken" och inte köpa det för det priset. Så fort de kör sin vanliga 50% drop så hoppar jag på det.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT
@Phyrino: Ja, det kommer säkert kosta runt 400kr och jag kommer helt enkelt "rösta med plånboken" och inte köpa det för det priset. Så fort de kör sin vanliga 50% drop så hoppar jag på det.
Deras dlc är alldeles för dyra. och de tapppar inte mycket i pris tyvärr.
Men när det kommer ner till 200:- nivån, då hoppar jag nog ockåså på tåget. Man behöver inte ha bråttom.
Mest av allt jag egentligen önskar är en redig konkurrent till Sims serien...
Dom kan hitta på vilket trams som helst ju för fan, jag tyckte verkligen om sims förr men nu är det bara dravel
Vi hoppas på det.. kolla in Paralives om du inte redan sett det. Många fans verkar ha höga förhoppningar på det