Spana in filmisk trailer för WW1-liret Beyond the Wire

Robot
Spana in filmisk trailer för WW1-liret Beyond the Wire

Är gameplay hälften så bra kan det bli riktigt trevligt. Om man nu kan säga det om krig.

#beyond-the-wire, #early-access


Medlem

Ska bli kul att testa. Jag har snöat in rejält på Squad, Post Scriptum och Hell Let Loose senaste tiden och även om inte mycket går upp mot artellerield i Squad så känns ändå ett repeatergevär bättre i handen än ett helautomatiskt. Ser ut som de även introducerar lite swordplay likt Mordhau i detta också.

Finns även nåt spel om amerikanska inbördeskriget men minns inte namnet på det.

Medlem
Skrivet av russinkungen:

Ska bli kul att testa. Jag har snöat in rejält på Squad, Post Scriptum och Hell Let Loose senaste tiden och även om inte mycket går upp mot artellerield i Squad så känns ändå ett repeatergevär bättre i handen än ett helautomatiskt. Ser ut som de även introducerar lite swordplay likt Mordhau i detta också.

Finns även nåt spel om amerikanska inbördeskriget men minns inte namnet på det.

War of rights troligtvis?

Jag såg en stream av det här, förstår att det är early och allt, men det var så konstigt att höra exakt samma ljudbild som i Squad. Jag är rädd för att det blir som med post scriptum, en sämre kopia av squad. Älskar WW2 generellt, men PS funkar inte för mig alls.

Medlem
Skrivet av Lognoreng:

War of rights troligtvis?

Jag såg en stream av det här, förstår att det är early och allt, men det var så konstigt att höra exakt samma ljudbild som i Squad. Jag är rädd för att det blir som med post scriptum, en sämre kopia av squad. Älskar WW2 generellt, men PS funkar inte för mig alls.

Ja War of rights, jag fick upp det som förslag på Steam men tappade bort det. Ser ju intressant ut ändå med musköter. Lämnar inte mycket utrymme för misstag när man skjuter. Får hoppas bajonetten inte är hur tradig som helst att spela med. Kanske skulle skaffa det.

Jag håller med om att det är lite trist att PS känns som Squad för 2 år sen. Tycker miljöombytet funkar helt ok dock men det är lite väl likt. Inomhusmiljöerna känns väldigt mycket sämre även om det lider av samma problem i Squad att man inte tror på inredning.

Medlem

Ja, tomma hus, känns bara som kulisser... PS led av det nått så otroligt, i Squad känns det som dom iallafall försökt i vissa hus

Medlem

Mycket snygg trailer. Obehaglig och intensiv. Men det blir ju fånigt när man sen kollar på gameplay och det känns som att alla har gått hem.

Medlem

Några youtubers streamade gameplay häromdagen. Karmakut exempelvis.
Spelar mycket Post Scriptum och en del Squad. Ska definitivt testa detta också!

Medlem
Skrivet av russinkungen:

Ja War of rights, jag fick upp det som förslag på Steam men tappade bort det. Ser ju intressant ut ändå med musköter. Lämnar inte mycket utrymme för misstag när man skjuter. Får hoppas bajonetten inte är hur tradig som helst att spela med. Kanske skulle skaffa det.

Det är lite klumpigt som jag minns det men går att använda bajonetten åtminstone... Spelet i allmänhet är ganska "trögt" men det är också lite meningen, de satsar verkligen på inlevelse liksom. Inte spelat det på ett bra tag men minns att det hade en hel del bra koncept åtminstone. Som att det verkligen lönar sig att bilda formationer etc. och hålla ihop runt fanbärarna etc. snarare än att kuta runt på egen hand. Väldigt väldigt förvirrande i början dock.

Ser riktigt bra ut känns som något mellan BF1 och Verdun (Toppat med Squad) ska köpa direkt


signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, XFX 7900XTX, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus // Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Medlem

Musiken i trailern kändes ju lite "off" men gameplayet imponerade i alla fall.

Medlem

kändes väldigt cod 1-2, detta måste jag ha


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

kändes väldigt cod 1-2, detta måste jag ha

Ehm ? Nej. Inget ont om cod jag älskar dem, speciellt de första 4 men detta är ju ingenting som cod

Medlem

Tyckte det såg väldigt hell let loose ut fast med WW1 tema. Ska bli intressant o se vad som blir av detta, men jag kommer vänta innan ett köp.

1
Skriv svar