Nya spelbara raser i Asheron's Call

Medlem
Nya spelbara raser i Asheron's Call

vad e detta??? :S


signatur

Google is your friend!!!

Medlem

haha, fräckt att det fortfarande lever!
På den tiden var ju AC en av de 3 "stora" MMOna, höll mig själv dock till EQ istället.
Dock var Darktide servern på AC legendarisk, körde Rallos Zek på EQ som inte var så illa pinkat det heller, det var på den tiden innan mmos blev en enda stor carebear fest..

Inaktiv

Så tråkigt att dem la ner tvåan totalt, det var verkligen jätteroligt också. Jättekul att ettan står sig än idag dock!!!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Saknar AC2 :/ hade gett min lilltå för en revive från Turbine.


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Oj, visste inte om att detta fortfarande levde. Det har ett par år på nacken nu...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

NOSTALGI!


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem

Oh asherons call va så awesome tänk om mmos va så bra nuförtiden

Medlem

Fina grejer det här!

Medlem

Om jag minns rätt så har rasen minimal betydelse i AC så det är ju ingen jättegrej. Bra spel var(/är) det. Någon some fortfarande spelar? AC2 gillade jag aldrig.

Inaktiv
Skrivet av kirre87:

vad e detta??? :S

precis vad jag tänkte hahah omg


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Imponerande engagemang för ett så gammalt spel! Ser rätt skoj ut dock!

Medlem

Jag spelade Asheron's Call 2, men 2:an la de ner för flera år sedan. Lustigt att 1:an lever längre än 2:an, hehe...

Spelade aldrig 1:an


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Hade en comeback för ca 1 år sen i AC, riktigt kul

Dock så är det på tok för lätt att dra in XP numera och buggstomping är inte roligt

Medlem
Skrivet av kirre87:

vad e detta??? :S

Ett helt otrligt skoj spel en gång i tiden.. Idag är man ju lite skadad av alla spel som kommit de senaste åren....

Största styrkan i detta spelet är att det inte har några klasser, utan man väljer helt enkelt själv vilka skills man villl ha o sen får man oumpa in xp i dem allt eftersom man samlar ihop xp.

Sen blev spelet inte sämre av att jag fick 20'000 för mina två konton när jag behövde pengar till min Australienresa... =P

1
Skriv svar