Fan-skapad Elder Scrolls Hammerfell trailer

Medlem
Fan-skapad Elder Scrolls Hammerfell trailer

Tjena, jag råkade posta detta i tråden om Kojima, hade ingen aning men allafall, så har det kommit ut en ny trailer för Elder Scrolls. Riktigt snyggt. Vet ej om det är realtime från motorn eller prerenderade men fasiken vad coolt det är.

Ta en titt.

https://www.youtube.com/watch?v=n3yOpNutBy8

För er som är intresserade.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

" As mentioned in the title and description, this is only a concept that I made to dream while waiting for a real trailer. I hope it has you more. ☺️ "

Bland kommentarerna. Dvs. inte en riktig trailer för spelet!

Inaktiv

Vad fan... det är ju bara nå jävla fanmek. Coolt i sig men man blir jävligt besviken när man tror att det är äkta vara

Medlem

oj sorry......såg inte undertexten. Ber om ursäkt. Det var xbox logo och allt. Nej, jag har gjort bort mig helt och hållet, sorry.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Skribent

Jag ändrade trådtiteln lite

Shit happens, inget att hänga läpp för.

Inaktiv
Skrivet av krislevin:

oj sorry......såg inte undertexten. Ber om ursäkt. Det var xbox logo och allt. Nej, jag har gjort bort mig helt och hållet, sorry.

Inte ditt fel Skaparen ville helt klart ge inteycket att det var äkta vara

Medlem
Skrivet av krislevin:

oj sorry......såg inte undertexten. Ber om ursäkt. Det var xbox logo och allt. Nej, jag har gjort bort mig helt och hållet, sorry.

Sånt som händer!

Medlem

oj tack alla. Jag trodde och hoppades på att göra er glada och så detta. Men ni tog det riktigt fint. Tack allesammans. Jonny, tack! Jag måste hyra in en expert som gör detta åt mig nästa gång:) Hoppas vi får se den riktiga trailern snart. Och så kommer Demons Souls ut snart.....


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

1
Skriv svar