FZ har fått en Playstation 5!

Medlem

Veckans fredagspanel blir förmodligen det närmaste jag kommer PS5:an innan 2022. Skall bli kul att höra era spontana intryck!

Medlem

Kan man få en Instagrambild när någon håller lådan i famnen för att se storleken på förpackningen också?

Medlem
Medlem

Bjuder 25.000:- !!

NuZ
Testpilot

Spännande


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Har läst lite på andra sidor.
Kontrollen ska tydligen vara riktigt bra 👍👍


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Vart var det ni hade erat kontor igen?

Medlem

Har ni fått några spel också eller bara konsollen och astros playroom? När lyfter embargot?

Medlem
Skrivet av lars_kongo:

Har ni fått några spel också eller bara konsollen och astros playroom? När lyfter embargot?

Amerikanska sajter har redan börjat publicera "unboxings" och intryck från när de spelar Astrobot's Playroom. Det är möjligt att samma embargon gäller i Europa men att man fått konsolerna senare här och inte hunnit med än?

Medlem
Medlem

Jag tror flertalet FZ bla haft konsolen men helt enkelt inte fått säga nått eftersom "alla" nu helt plötsligt har en ps5


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

De flesta verkar vara rejält imponerade av handkontrollen.

Frilansare
Skrivet av Molotov:

Jag tror flertalet FZ bla haft konsolen men helt enkelt inte fått säga nått eftersom "alla" nu helt plötsligt har en ps5

Nej, den dök verkligen upp idag! Som gubben i lådan!

Medlem

Undra ifall vi får veta något mer om hårdvaran imorgon i och med att AMD lanserar RDNA2.

Medlem

Blir den snyggare om ni tar av de vita delarna, det exponerar väl inte hårdvaran?

Medlem

4k räcker tydligen inte längre, 8k ska det visst vara nuförtiden! Får väl inhandla en sån här dårå så man hänger med i utvecklingen https://www.proshop.se/Digital-Signage-Hotel-TV/Sony-FWD-98Z9...

NuZ
Testpilot
Skrivet av Fearnox:

Undra ifall vi får veta något mer om hårdvaran imorgon i och med att AMD lanserar RDNA2.

Ja jag har spekulerat i de spåret också att AMD har nog en del med embargot på konsolerna gällande vissa funktioner. SeX har ju visat de mesta med hastigheter osv samma med PS5. Men riktigt ”tech” djupdykning har ju inte gjorts gällande framerate funktionerna, raytracing osv


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Frilansare
Skrivet av Halvars90:

Blir den snyggare om ni tar av de vita delarna, det exponerar väl inte hårdvaran?

Även om det inte är vitala delar som exponeras så ser det ut som skit. Men att pimpa vingarna lär bli en trend!

Frilansare
Skrivet av BooliBoo:

Vart var det ni hade erat kontor igen?

Ulan Bator. Fint ställe, känner många som bor där. Väldigt paranta!

Dex
Medlem
Skrivet av Margy:

Aaaahhhh! Till och med ett sånt "simpelt" spel som Astro Playroom som följer med konsolen blev jag löjligt hypad över just nu!! Vill ha min PS5:a NU!

Medlem

En sak som vore nice o få reda på är har den stöd för dolby vision eller hdr10+ eller båda vid 4k blu-ray film tittande? (eller från netflix som har dolby vision stöd på vissa av sina serie o filmer iaf).


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

It's not a lake, it's an ocean

Räknar med en ovanligt spännande Fragzone-fredag! Frågan är bara: vem orkar hålla den längst i luften utan att få träningsvärk?

Jag blir nästan lite kränkt när jag ser dessa.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av SunShine:

En sak som vore nice o få reda på är har den stöd för dolby vision eller hdr10+ eller båda vid 4k blu-ray film tittande? (eller från netflix som har dolby vision stöd på vissa av sina serie o filmer iaf).

XSX har ju tydligen inte stöd för Dolby Vision via skivläsaren iaf. Troligen har väl inte PS5:an det heller då det kräver ett dedikerat dolby vision chip.

Medlem

"älskling -jag jobbar över lite ikväll"

Medlem
Skrivet av SunShine:

En sak som vore nice o få reda på är har den stöd för dolby vision eller hdr10+ eller båda vid 4k blu-ray film tittande? (eller från netflix som har dolby vision stöd på vissa av sina serie o filmer iaf).

Jag tror ingen konsol har stöd för detta i filmtittande vid lansering? Det är sagt att Xbox får stöd för DV i spel senare vad jag vet.

Inaktiv

Glömde portkoden, behöver den för att leverera pizzorna.......

Medlem
Skrivet av lars_kongo:

XSX har ju tydligen inte stöd för Dolby Vision via skivläsaren iaf. Troligen har väl inte PS5:an det heller då det kräver ett dedikerat dolby vision chip.

Stämmer verkligen det?
Xbox one S fick stöd i och med en uppdatering.

Eller menar du specifikt att man behöver det ifall det ska fungera med skivläsaren?

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Stämmer verkligen det?
Xbox one S fick stöd i och med en uppdatering.

Eller menar du specifikt att man behöver det ifall det ska fungera med skivläsaren?

Jag menar via skivläsaren, funkar säkert med netflix/spel.
Källa:
https://www.youtube.com/watch?v=VNbNH9NCAMQ&t=180s

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Ulan Bator. Fint ställe, känner många som bor där. Väldigt paranta!

Är det "skriv som Trump pratar"-dagen idag?

Medlem
123
Skriv svar