Cyberpunk 2077 – kort från karaktärsskaparen och tysktalande Keanu Reeves

Robot
Cyberpunk 2077 – kort från karaktärsskaparen och tysktalande Keanu Reeves
Medlem

Det är nära nu, kan inte fatta att vi snart får sätta tänderna i detta ”förhoppningsvis” Mästerverk!

Medlem

Jag har också svårt att se att detta inte kommer bli underbart. Känner som jag gjorde inför GTA5 när det släpptes FÖR FÖRSTA GÅNGEN.

Medlem

Jag förbereder mig mentalt för en release nästa år istället.

Det är aldrig en bra idé att tro att utvecklare håller deadlines.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

gissar spelet kommer bli en flopp o inte alls så coolt som man hoppas

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

gissar spelet kommer bli en flopp o inte alls så coolt som man hoppas

Själv är jag orolig att de lägger för mycket fokus på just coolheten (jämfört med gameplayet).

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

gissar spelet kommer bli en flopp o inte alls så coolt som man hoppas

Jag har jättesvårt att tro att spelet kommer floppa, jag tror CDProject är extremt kompetenta. Sen om spelet kommer leva upp till hypen det är en annan sak. Men att det kommer floppa är nog att ta i lite.

Medlem

Blir det V(iktor) eller V(iktoria)?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Vore fint om man kunde välja att få Johnny Silberhand på tyska och övriga innehållet på engelska. Såg klippet som länkades och dubbningen var bara för schön

Medlem
Skrivet av Molotov:

Blir det V(iktor) eller V(iktoria)?

Det blir först (V)ikki sen (V)ance. Västerns värsta desperados.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

gissar spelet kommer bli en flopp o inte alls så coolt som man hoppas

Jag tror det är väldigt bra om man klarar att avhajpa sig som du gjort. Mycket större chans att bli positivt överraskad och kunna njuta av spelet. Jag är också tveksam till 2077 och har under åren sedan det utannonserades gått från total hype till nästan total likgiltighet i takt med att CDPR släppt info.

ELF
Medlem

Förbereder mig för att rycka internetsladden och gömma mig under en sten tills att det är dags att spela det så man slipper spoilers.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Trevligt att se karaktärsbyggaren in action, jag vill ha mer.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Iom att man spelar spelet i första person, vad spelar då karaktärbyggaren för roll? Om man ändå inte kommer se sin karaktär utöver möjligvis klippscener


signatur

Galne Gunnar köper så gärna!

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Själv är jag orolig att de lägger för mycket fokus på just coolheten (jämfört med gameplayet).

Då blir du nog besviken. Gameplay kommer garanterat bli lidande när de fokuserar så hårt på RP-delen. Och det har man ju också sett i det gameplay som har visats. Tror man kan förvänta sig gunplay i stil med mankind divided.

Medlem
Skrivet av kintobe:

Iom att man spelar spelet i första person, vad spelar då karaktärbyggaren för roll? Om man ändå inte kommer se sin karaktär utöver möjligvis klippscener

Varför inte? Karaktären känns mer personlig när du har gjort den själv, även i cutscenes.

Medlem
Skrivet av loerk:

Då blir du nog besviken. Gameplay kommer garanterat bli lidande när de fokuserar så hårt på RP-delen. Och det har man ju också sett i det gameplay som har visats. Tror man kan förvänta sig gunplay i stil med mankind divided.

Har inte spelat det men det låter som att det innehåller "övercoolt P12-gunplay" :/

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Har inte spelat det men det låter som att det innehåller "övercoolt P12-gunplay" :/

Nae inte direkt. Men en aning stelt kan det nog bli.
Har väldigt låga förväntningar på gunplay till Cyberpunk, så jag blir nog glatt överraskad om det är i närheten av en vanlig shooter ens.

1
Skriv svar