Nytt från Cyberpunk 2077 på torsdag kväll

Robot
Nytt från Cyberpunk 2077 på torsdag kväll

Om musik, Johnny Silverhand, med mera.

#cyberpunk-2077

Medlem

Den stora händelsen blir att spelet skjuts fram till nästa år. Kom ihåg var du hörde det först

Jag hoppas verkligen att Cyberpunk 2077 kommer att bli ett bra spel men med tanke på hur totalt värdelöst The Witcher 3 var när det kom till historieberättande, manus och karaktärsutveckling så har jag inte någon större förhoppning. Jag kommer dock antagligen att köpa spelet så småningom bara för att kunna strosa omkring i världen.

Geeks Gaming
Skrivet av Tramsfabriken:

Den stora händelsen blir att spelet skjuts fram till nästa år. Kom ihåg var du hörde det först

Jag hoppas verkligen att Cyberpunk 2077 kommer att bli ett bra spel men med tanke på hur totalt värdelöst The Witcher 3 var när det kom till historieberättande, manus och karaktärsutveckling så har jag inte någon större förhoppning. Jag kommer dock antagligen att köpa spelet så småningom bara för att kunna strosa omkring i världen.

Ssssssh, säg efter mig: ”det blir inte fler förseningar, det blir inte fler förseningar, det blir inte fler förseningar, det blir inte fler förseningar!”

Medlem
Skrivet av Tramsfabriken:

Jag körde aldrig klart Witcher 3 (jag vet, hädelse) men den generella tanken är ju att det var ett ganska episkt spel. Det har ju hyllats ganska så mycket men man har såklart rätt till sin egna åsikt!

Själv är jag inte så mycket för just Cyberpunk-temat egentligen. För mig är det vandalism, anarki, etc. som poträtteras som något fint, vilket jag aldrig riktigt gillat. Jag förstår att det handlar om frihet och att det finns ett styre som håller ner en men som sagt, gillar bara inte miljön så mycket själv. Kommer dock fortfarande ge det en chans specieltl då en polare väldigt gärna vill lira det tillsammans.

Sen det här med när det släpps är inte mig så farligt. Jag har redan EXTREMT många spel jag egentligen inte spelat igenom så man har så det räcker. Inte ung längre så tiden räcker inte till :P.

Testpilot
1
Skriv svar