PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

Medlem

"Din order är redo att hämtas"

Från webhallen. Xbox Series X då

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

"Din order är redo att hämtas"

Från webhallen. Xbox Series X då

Gratulerar Kommer bli en bra helg

Medlem

Enligt webhallens kundsida så ska dom skicka imorgon! Hoppas PostNord löser lev innan helgen

Medlem
Skrivet av majep:

Ja, visst. Men menar givetvis inte mat som är nödvändigt med en butik inriktad på teknik.

Tänkte mer på att man nog bränt någon miljon där.


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Slayman:

Hur är uppsägningstiden? Kan man köra på det i t.ex. bara en månad?

Det är såvitt jag förstod det ett upplägg på 24 månader, och skulle man vilja säga upp det i förtid så tror jag (obs, tror) att man blir av med konsolen. Antar att man äger konsolen först efter 24 månader...


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Medlem

Cdon har skickat min så får den väl på torsdag

fue
Medlem
Skrivet av mtnordh:

Det är såvitt jag förstod det ett upplägg på 24 månader, och skulle man vilja säga upp det i förtid så tror jag (obs, tror) att man blir av med konsolen. Antar att man äger konsolen först efter 24 månader...

Fungerar ju på samma sätt som om du skulle köpa en TV på avbetalning

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

"Din order är redo att hämtas"

Från webhallen. Xbox Series X då

Du kommer bli så nöjd!

fue
Medlem
Skrivet av Lirilesh:

Du kommer bli så nöjd!

Velar, XSX All Access eller inte...

Medlem
Skrivet av fue:

Velar, XSX All Access eller inte...

Den får du fundera på haha, men jag fullständigt älskar GamePass. Spelar massor av spel med både min bror och vänner. Skönt att alla har gemensamma spel, allt från stora titlar till mindre indie.

Medlem
Skrivet av fue:

Velar, XSX All Access eller inte...

Skrivet av Lirilesh:

Den får du fundera på haha, men jag fullständigt älskar GamePass. Spelar massor av spel med både min bror och vänner. Skönt att alla har gemensamma spel, allt från stora titlar till mindre indie.

Får instämma här.
Jag älskar All Access och min Series X. Jag var en av dem som var näst intill enbart på min 360 och nästan aldrig på min PS3. Blev oerhört besviken på Xbox One och spelade nästintill bara PS4.
Nu känns det 360 igen, så imponerad av Game Pass och hur smidigt det var med All Access. Varm rekommendation.

Medlem
Skrivet av Bitrocker:

3e maj, har twittrat de och det är lika tyst som en Ring of death

Komplett verkar verkligen ha skitit i det blå skåpet när det kommer till detta.

Medlem
Skrivet av BooliBoo:

Är det något speciellt som menas med Klarna HPP? Står att min order betalas via klarna vilket jag fattar men vad är "HPP"?

HPP = Hosted payment page. En landningssida hos Klarna där betalningen sker, inte via Webhallen.

Medlem
Skrivet av Blackmalmoo:

Cdon har skickat min så får den väl på torsdag

När beställde du? Jag beställde oktober 2019 inte fått min skickad en.😬😟

Medlem

Nu fick jag helt plötsligt ett SMS från Inet att min PS5 Digital (beställd 20/5) håller på att packas.

Har tidigare fått två mail med negativa besked så det kom lite som en överraskning måste jag säga!

Redaktör
Ponny
Skrivet av r4v3nl0rd:

CDON skickade min Series X ganska tidigt på morgonen dagen innan den släpptes (9 november). Kunde hämta konsolen dagen efter runt kl 12 på närmsta ICA, alltså på releasedagen. I övrigt knäpptyst från dem, mailade en gång och försäkrade mig om jag skulle få en. Sköter de sig även denna gång skickar de din PS5:a imorgon bitti.

Har alltid kunnat lita på CDON!

Håller fullständigt med. Cdon är i regel knäpptysta, men brukar leverera till mig.
Nu står min PS5 som "mottagen av lagret", så är försiktigt positiv.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Håller fullständigt med. Cdon är i regel knäpptysta, men brukar leverera till mig.
Nu står min PS5 som "mottagen av lagret", så är försiktigt positiv.

Beställde också i oktober 2019 och min står fortfarande som "Behandlas" med pris på 9999kr.

Medlem
Skrivet av Xasthure:

Beställde också i oktober 2019 och min står fortfarande som "Behandlas" med pris på 9999kr.

Samma här otroligt dåligt att det inte går att kontakta dom förutom med Mail...

Medlem

Nu står min som behandlas på webhallen 🥰


signatur

En styck signatur.

Medlem

Min PS5 skickades precis från NetOnNet! HURRA!!!!

Medlem
Behandlas
Skrivet av orkaupptaget:

Nu står min som behandlas på webhallen 🥰

Mina paket med PS5 och alla tillbehör har samma status! Helgen ser ut att bli lovande!


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Senaste nytt för oss som hämtar i butik från webhallen:

Inga särskilda corona/release-regler.
Man behöver inte ett ”nu kan du hämta din vara”-mail som bekräftelse om man fick mailet i måndags som sa att man har en till release. Då är det bara att komma till öppning om man vill.

Medlem
Skrivet av majep:

Senaste nytt för oss som hämtar i butik från webhallen:

Inga särskilda corona/release-regler.
Man behöver inte ett ”nu kan du hämta din vara”-mail som bekräftelse om man fick mailet i måndags som sa att man har en till release. Då är det bara att komma till öppning om man vill.

Tack för uppdatering!

Medlem

Och nu är min PS5 markerad som skickad på webhallen! Dock utan kolliID än så länge...


signatur

En styck signatur.

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

CDON skickade min Series X ganska tidigt på morgonen dagen innan den släpptes (9 november). Kunde hämta konsolen dagen efter runt kl 12 på närmsta ICA, alltså på releasedagen. I övrigt knäpptyst från dem, mailade en gång och försäkrade mig om jag skulle få en. Sköter de sig även denna gång skickar de din PS5:a imorgon bitti.

Har alltid kunnat lita på CDON!

CDON skickade kolli till mig vid 7:30 imorse.

Medlem

Min ps5 från Elgiganten är fortfarande inte skickad

Medlem
Skrivet av EYEtriforce:

Min ps5 från Elgiganten är fortfarande inte skickad

Samma sjukt dryga!

Medlem
Skrivet av orkaupptaget:

Och nu är min PS5 markerad som skickad på webhallen! Dock utan kolliID än så länge...

Jag fick precis försändelse-ID från Webhallen, "Registrerad" står det på postnord när man klickar på länken.

Medlem

Är det någon som har fått uppdatering av sin beställning via Dustin, eller är det samma gamla visa att de inte har någon aning om hur många enheter dom får även om det är 1 dag innan lansering.

Medlem
Skrivet av McRobert:

Samma sjukt dryga!

Ska vi göra en deal ? du skriver här så fort du har en update så gör jag det samma ? Beställt PS5 Disc från Elgiganten med express leverans (kanske är express leveransen som gör att de inte skickat än?)

Skriv svar