Spelhelg i en ny konsolgeneration! Vad spelar du?

Robot
Spelhelg i en ny konsolgeneration! Vad spelar du?

En mycket speciell spelhelg väntar. Om du lyckats få tag på nextgen-konsol, vill säga.

#fz, #spelhelg


Medlem

Suget efter next-gen blev för stort, så plockade upp en Series X vid release istället för att vänta på PS5. Hade enbart PS4 förra generationen så finns fantastiskt mycket kul att ta ikapp via Game Pass. Blir Gears 4 med en vän ikväll!

Medlem

Netflix och HBO, behövs ingen nextgen konsol för detta...

Medlem

Pc.

Blir en konsol.så fort det finns större utbud på spel


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det blir nog både AC Valhalla samt Gears 5.
Sen av någon anledning lär de ju bli Overwatch på PC...


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Taskigt å vara utan series x eller ps5. Personligen hade jag nog haft lite ångest om jag inte fick min konsol. Hoppas ni har en trevlig spel helg ändå.

Jag är lite i valet om jag ska köpa TLoU2 till ps4 men nu spelar jag demon souls för fulla muggar. Sen kör jag nog igenom en vända darksouls 1 och 3 igen. I helgen blir det dock att jobba så det gäller att ha fokus på rätt saker.

Medlem
Skrivet av kabukishaman:

Suget efter next-gen blev för stort, så plockade upp en Series X vid release istället för att vänta på PS5. Hade enbart PS4 förra generationen så finns fantastiskt mycket kul att ta ikapp via Game Pass. Blir Gears 4 med en vän ikväll!

”Plockade upp”
Vart bor du??

Medlem

Demon souls all The way

Quake-konnässsör

Äter vindruvor och tittar på The Negotiator

Medlem

Assassin's creed valhalla på series s Ser hur bra ut som helst och flyter på bra

NuZ
Testpilot

Blir nog en hel del Valhalla och Cod tror jag


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Jag slog till på Watch Dogs Legion som reas ut för under femhundringen på Microsoft Store. Efter det så blir det Valhalla, som förhoppningvis går att fynda nästa vecka.

Medlem

Är beroende av undermine

Medlem
Medlem

pc enbart, fallout 4 igen, men denna gång kraftigt moddat och med alla expansioner


signatur

//monster

Inaktiv

Yakuza 0 och Dark Souls 2/3

Medlem

Jag ska spela return of obra dinn som jag köpte på indie rean på ps store på min ps4 pro och dricka kvalitetsöl (just nu Dugges Cognac & coffee) och lite senare titta på sista episoden av Umbrella academy.

Medlem

Ska spela super mario bros 1 i helgen på Game and watch

Medlem

Vill spela Miles Morales så sjukt mycket, men kände att jag måste klara Spiderman först så jag startade en ny save där och det blir nog helgens spel Men däremellan letar jag i min PS4-backlogg på PSN (310 st spel, hur i hela friden kom jag upp i så många?) att ladda ner och testa på PS5:an.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Backloggens befriare

Hade en förbokad XSX som jag avbokade för ett par veckor sedan. Klarar mig gott på min Xbox One X ett tag till.

Kunde inte försvara att lägga de pengarna på sådan lyxkonsumtion när jag går och dräller som arbetslös i dessa oförutsägbara tider.
Har ett jobb som jag väntar på att det ska dra igång, förhoppningsvis inom ett par veckor, och sen får vi se när den blir tillgänglig härnäst.

Så i helgen blir det till att börja med att spela klart Xcom: The Bureau och sedan dyker jag nog rakt in i Xcom 2.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Mass effect via Game Pass på Xbox series X.

Fragtjuv

Call of Duty: Black Ops Cold War! Fantastiskt och underhållande MP


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Jag kör Modern Warfare och Star Wars: Jedi fallen order på min Xbox Series X.

Mitt första next gen-spel blir Fifa 21 inom kort.

Medlem

Forza Horizon 4 + Assassin's Creed Valhalla + A Plague Tale 😊 Är sugen på att starta Fallout New Vegas eller Fable också men det får nog vänta 😆

Farornas Konung

Har precis installerat ett RTX 3090.. Så atte, kör på PC nu i dagarna.

Ambassadör
Xbox

Full Throttle Remastered tänkte jag riva av som lite nostalgimys i mörkret! Därefter Gears Tactics är det tänkt.


signatur

Jump in.

Medlem

Denna nyinköpta spelkonsol blir det för mig i helgen.


signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Medlem

Miles morales och Sackboy!


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem

Kör en ny vända gears 5 på xbox series x. Faan. Trots att jag hade spelet sen innan blev det en nätt liten uppgradering på 78 gig att ladda hem.

Medlem

PC,, alltid PC,,, och i helgen blir det Crusader Kings 3, har många intriger att få till, folk att mörda, kungar att muta, barn att sälj,,, gifta bort och undersåtar att skrämma.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

12
Skriv svar