Tiger-kungen Chuck Norris till World of Tanks

Robot
Tiger-kungen Chuck Norris till World of Tanks

Tomten kommer med stenhårda paket i år.

#Chuck-norris, #World-of-Tanks


Medlem

Chuck Norris!!! <3


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Om inte Chuck Norris ÄR en tank blir jag besviken. Det eller att han ensam bemannar en tank med alla skills som finns, tränade till över 9000%.

Medlem
Skrivet av Jaasii:

Om inte Chuck Norris ÄR en tank blir jag besviken. Det eller att han ensam bemannar en tank med alla skills som finns, tränade till över 9000%.

Hans entre i Expendables är epic!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Chuck Norris är en jävla homofob, förstår inte hur folk fortfarande jobbar med honom.

Medlem
Skrivet av jehuty:

Chuck Norris är en jävla homofob, förstår inte hur folk fortfarande jobbar med honom.

Oj, det låter trovärdigt. Var kan jag se otvivelaktiga bevis på detta påstående?

Medlem
Skrivet av Scream112:

Oj, det låter trovärdigt. Var kan jag se otvivelaktiga bevis på detta påstående?

Har varit en massa gnäll om det sen flera år tillbaka.

Tja, det ändrar inte min uppfattning om honom. Jag behöver inte ha samma åsikter som någon för att kunna uppskatta deras filmer Tur är det, annars hade jag aldrig kunnat se på Tom Cruise filmer


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Har varit en massa gnäll om det sen flera år tillbaka.

Tja, det ändrar inte min uppfattning om honom. Jag behöver inte ha samma åsikter som någon för att kunna uppskatta deras filmer Tur är det, annars hade jag aldrig kunnat se på Tom Cruise filmer

Ja, man kan väl skilja på person och skådis.
En person man inte håller med kan fortfarande utföra ett jobb.

Tycker man borde kunna skilja på personliga åsikter och jobb.
Man behöver inte hålla med men nu för tiden är det trendigt att försöka få folk sparkade för att dem inte har åsikter som är förenliga med ens egna.

Medlem
Skrivet av jeppe109@hotmail.com:

Ja, man kan väl skilja på person och skådis.
En person man inte håller med kan fortfarande utföra ett jobb.

Tycker man borde kunna skilja på personliga åsikter och jobb.
Man behöver inte hålla med men nu för tiden är det trendigt att försöka få folk sparkade för att dem inte har åsikter som är förenliga med ens egna.

Exakt! Cancel Culture.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Årets julevenemang ser riktigt trevligt ut. Jag förstår inte hur WoT inte var med på FZ lista över spel över 10-talet. Tjänstefel!


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem
Skrivet av Roten:

Årets julevenemang ser riktigt trevligt ut. Jag förstår inte hur WoT inte var med på FZ lista över spel över 10-talet. Tjänstefel!

Här ska man ju hata allt som innehåller mikrotransaktioner.

Spelade en hel del WoT mellan 2011 till 2017 när jag istället gick över helt till War thunder som är bättre.

Medlem
Skrivet av Scream112:

Oj, det låter trovärdigt. Var kan jag se otvivelaktiga bevis på detta påstående?

https://www.metroweekly.com/2017/08/chuck-norris-endorses-ant...

https://www.huffpost.com/entry/chuck-norris-boy-scouts-gay-po...

Medlem

Chuck Norris? Jisses... Har verkligen svårt att tänka mig ett mer uttjatat, tråkigt, och oförtjänt meme. Kan dock se logiken här. Många som gillar gamla stridsvagnar är säkert också störtkåta i den där antika fossilen.

Medlem
Skrivet av jehuty:

Chuck Norris är en jävla homofob, förstår inte hur folk fortfarande jobbar med honom.

Ja gud förbjude att det existerar människor med olika åsikter

Medlem
Skrivet av Cane:

Ja gud förbjude att det existerar människor med olika åsikter

Hur kan man ens tycka något annat än illa om en person som har så sjukt patetiska åsikter om saker som inte skadar någon annan eller har något att göra med denna person?

Medlem

Problemet med att inte kunna uppskatta saker som någon gjort på grund av saker de sagt i andra tillfällen eller deras åsikter är att det snabbt reducerar antalet saker du kan uppskatta. Till slut sitter man helt ensam och kan inte uppskatta något annat än sig själv.

Jag förstår att uttalande kan väcka känslor hos folk och vissa säger rent ut sagt urblåsta saker - men personligen tycker jag lite det är det som är det intressanta med livet. Att ingen har samma åsikter.

Jag har rätt många på min "favoritlista" bland författare, skådisar etc etc som har sagt/gjort många saker som är rent ut sagt idiotiska - men det betyder inte att jag inte kan uppskatta de andra sakerna de gjort.
En del av mina vänner har extrema åsikter som går helt emot mina, men som jag kan uppskatta på grund av andra saker.

Men men..känns som det blev lite off topic här.
Nu är det helg ffs!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Här ska man ju hata allt som innehåller mikrotransaktioner.

Spelade en hel del WoT mellan 2011 till 2017 när jag istället gick över helt till War thunder som är bättre.

Warthunder är också kul spel - dock är det inte direkt superlika även om båda använder stridsvagnar (Tja, och flyg osv i warthunder med)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Problemet med att inte kunna uppskatta saker som någon gjort på grund av saker de sagt i andra tillfällen eller deras åsikter är att det snabbt reducerar antalet saker du kan uppskatta. Till slut sitter man helt ensam och kan inte uppskatta något annat än sig själv.

Det är skillnad på att vara moderate istället för sosse eller heja på djurgården när man ska heja på AIK.

Att stoppa HBTQ från att kunna leva ett normalt liv är inget man ska skydda med att säga "alla har rätt till sin åsikt"

Han behöver inte gilla dom men att stoppa dom är inte alls okay.

Medlem
Skrivet av jehuty:

Det är skillnad på att vara moderate istället för sosse eller heja på djurgården när man ska heja på AIK.

Att stoppa HBTQ från att kunna leva ett normalt liv är inget man ska skydda med att säga "alla har rätt till sin åsikt"

Han behöver inte gilla dom men att stoppa dom är inte alls okay.

Jag förstår hur du menar - men det är väl lite så vårt samhälle fungerar att alla ska ha chans att tycka olika. Majoriteten tycker nog inte som honom oavsett vilket så.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Warthunder är också kul spel - dock är det inte direkt superlika även om båda använder stridsvagnar (Tja, och flyg osv i warthunder med)

World of tanks finns ju egentligen även det med flygplan och skepp bara att de delat upp det på tre olika spel.

Det är främst spotingsystemet som gör att jag har svårt att gå tillbaka till wot fiender blir osynliga bara för att de är tillräckligt många meter bort.
Och att det är slumpmässigt var i cirkeln skottet kommer träffa.

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

World of tanks finns ju egentligen även det med flygplan och skepp bara att de delat upp det på tre olika spel.

Det är främst spotingsystemet som gör att jag har svårt att gå tillbaka till wot fiender blir osynliga bara för att de är tillräckligt många meter bort.
Och att det är slumpmässigt var i cirkeln skottet kommer träffa.

Jo det vet jag. Personligen gillar jag de korta matcherna samt att man inte respawnar.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jo det vet jag. Personligen gillar jag de korta matcherna samt att man inte respawnar.

Jo det med att man inte respawnar höjer ju pulsen lite, speciellt när man är nere på hälsa så att man kan dö av en slarvig HE granat, när man är sist kvar mot 3 fiender.

Medlem

Homofob eller ej. Chuck Norris är en legend. Punkt slut.

Medlem
Skrivet av robbis:

Homofob eller ej. Chuck Norris är en legend. Punkt slut.

Cringe.

Han är en äcklig, irrelevant gammal gubbe. Punkt slut.

Medlem
Skrivet av Arkaith:

Cringe.

Han är en äcklig, irrelevant gammal gubbe. Punkt slut.

Ge mig kontext. Vad är dåligt med Norris? Jag har ingen aning vad han har gjort eller sagt för kontroversiellt.

Skribent
Skrivet av Jaasii:

Om inte Chuck Norris ÄR en tank blir jag besviken. Det eller att han ensam bemannar en tank med alla skills som finns, tränade till över 9000%.

Ok, det skulle få mig att överge War Thunder för World of Tanks – lätt.


signatur

I am the black wizards.

1
Skriv svar