Splinter Cell: Conviction

Har förbokat collectors edition av det och kan knappt vänta tills det kommer
verkar helt klart GRYMT! spelat splinter cell sedan pandora tommorow kom ut och jag älskar hela serien


signatur

DEHUMANIZE YOURSELF AND FACE TO BLOODSHED

Medlem
Skrivet av Richard:

90% av spelet i svartvitt låter inte så spännande fast även tidigare Splinter Cell-spel har lidit av liknande problem, känns som man ränner runt med någon form av mörkerseend hela spelet. Blev ganska besviken på Double Agent och detta blir nog inget köp innan priset gått ner rejält.

Double Agent vart ju grymt bra! Och det spel som gav mig ett intresse för splinter cell... knappt rört de tidigare spelen. Men kände ändå att double agent fungerade kanon som introduktion.

Den co-operativa kampanjen man kan köra i splitscreen med en polare vart hur som helst galet skoj. Visst så känns det inte lika gripande som när man kör singleplayer av någon anledning, iaf inte för mig. Men galet roligt att lira co-op i denna typ av spel! Inget att klaga på där, och nästan enbart det gör spelet värt priset... 499:- på elgiganten. gamestop är enbart bra när man byter in gammal skit och förbokar för 1kr.

Skall köra "huvudkampanjen" nu snart, börjar intressant måste jag säga. iaf för de som spelat tidigare splinter cell och kan känna lite koppling till karaktären och storyn som alltid har hängt ihop.

Medlem

Tja, DRM och högt pris sätter denna titel rejält lågt på "Vilja ha" listan och denna recension med andra höjer knappast titeln något vidare. Näe Ubi - inte denna heller.


signatur

A badly drawn wolf

Medlem

CO-OP ser ruskigt kul ut

Inaktiv
Skrivet av Tompa:
Skrivet av filleman:

Älskade Double agent så detta blir nog kul också
IGN gav dock ett bättre betyg: 9,3/10

Ähum... De gav ett högre betyg.

Vad fan har det för roll? Får man fråga var du har fast i rövhålet för att ens orka kommentera på en sån liten sak?

12
Skriv svar