Poom är Doom - i 80-talsmundering

Robot
Poom är Doom - i 80-talsmundering

För er som tröttnat på buggiga moderniteter.

#doom, #poom


Medlem

Perfekt!


signatur

GAMEZZ!

Medlem

Riktigt kul faktiskt, hade svårt att slita mig iväg ifrån det när jag börjat!


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Tycker lite synd om utvecklarna. Det kan inte vara lätt att släppa sitt spel så tätt inpå releasen av Cyberpunk 2077.

Medlem

Påminde om en sämre variant av doom till amiga typ.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Snyggare och bättre än vad jag trodde att det skulle vara.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Köpte Doom 2 på Xbox för 49 spänn i lördags. Lätt ett av dom bästa spelköpen jag gjort! Sjukt roligt!

Medlem

Skoj!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Inaktiv

Coolt att det tom funka direkt i telefonens webbläsare även om kontrollerna blev skit men bra flyt iaf

Medlem
Skrivet av Håkan:

Köpte Doom 2 på Xbox för 49 spänn i lördags. Lätt ett av dom bästa spelköpen jag gjort! Sjukt roligt!

1an är grymt men 2an är överlägset. Så mycket svårare än Doom 1 också då man hela tiden måste hålla koll på sin ammunition. Man kan med andra ord inte spraya som en galning med sin chaingun för varje kula är viktig 😄

Medlem

Kul, men så här hade det så klart inte varit om Doom faktiskt släpptes på 80talet =D


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Inga problem
Skrivet av dawah:

Tycker lite synd om utvecklarna. Det kan inte vara lätt att släppa sitt spel så tätt inpå releasen av Cyberpunk 2077.

Det är inga problem att släppa spel nu. Det enda kravet är att spelet ska fungera och ha så få buggar som möjligt. Cyberpunk 2077 var precis lika trasigt som vi alla förväntat oss. Nu vet jag att Cyberpunk 2077 kommer fixas till, precis som Witcher 3 (tog ett halvår-ett år) men skadan är redan skedd och det finns nog en och annan som kommer utnyttja situationen.

Kul med lite nostalgitrippar och just bandesignen i Doom/doomkloner håller än.

1
Skriv svar