CD Projekt Red kommer justera antalet dildos i Cyberpunk 2077

Robot
CD Projekt Red kommer justera antalet dildos i Cyberpunk 2077
Medlem

hehe, ja. Om jag skulle räkna mängden dildos jag sett bara i Cyberpunk så överstigen den redan antalet jag sett i resten av mitt liv. Ändå är jag bara i Act 1 >_<

Medlem

Jag har faktiskt inte lagt märke till en enda dildo efter 20h

Medlem

Ett tips: Läs inte artikeln när ni slösurfar under ett möte. Det var extremt svårt att inte börja fnissa som en skolflicka under enhetschefens genomgång...


signatur

Submission is for the weak

KoP
Medlem

Ifrågasätte detta för några dagar sedan via en post på instagram, varför i helvete det ligger så många dildos och skräpar överallt i Cyberpunk. :'D

Inaktiv

Jag har bara sett en enda och den är ett vapen. De där jäkla askkopparna som ligger bokstavligt talat överallt är en annan femma dock.

Medlem

Va, jag säger va en gång till. Va folk gnäller om saker som dom inte gillar eller blir kränkta hit och dit och fall om dildo ligger på backen, det är cyberpunk. Dessutom så kan man inte använda dom i spelet. Så nu sks dom justera antalet på dom, är det inte bättre att dom lagar spelet först. Jä.. muppar

Medlem

Har inte sett någon (ca: 10h). Men vem vet man kanske har sett dem men inte tänker på att de finns?

Medlem

Jag hade inte hört något om det här innan, men just nu upptar det 100% av min uppmärksamhet och fokus. Det, och ifall ordet "jul" borde ersättas med "helg" eller inte.

Farornas Konung

Läste bara överskriften, så fler då antar jag! 😉

Avstängd

Är det bara kvinnorna som får det roliga eller droppas det fleshlights och lösvaginor med?

Medlem

När jag tänker cyberpunk och framtid är det första som kommer till mig en stadsbild strösslad med löskukar.


signatur

Burn in the light.

ELF
Medlem
Skrivet av Hordaland:

Är det bara kvinnorna som får det roliga eller droppas det fleshlights och lösvaginor med?

Fler köttlampor åt folket!!!


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

ser fram emot dildo-modsen


signatur

Praiser of KEK and Pepe is his prophet
Worldwide Ganster Computer God

Medlem

dildoom!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Jag har hittat hur många som helst och då har jag bara spelat drygt 10 h, men det beror väl på att jag plockar upp massor av skräp hela tiden.

Sen finns det varianter som inte går att plocka upp också men som går att påverka fysiskt...

Medlem

De kanske skulle ta och fixa spelet i sin helhet först.

Medlem

Ropen skalla, dildos till alla!

Medlem

Ännu ett bevis på att spelet är ett ofärdigt fiasko.

Medlem

100ing på att det kommer en dildo lightsaber mod inom 30 dagar har själv inte sett en enda dildo än, märkligt nog.


signatur

//monster

MEG
Medlem

Artikeln med överskrift är underbar, Fredrik du är ett geni
Själv så stör jag mig inte alls på sexprylar,de kan vara ganska underhållande


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Nej inte mina dildos!

Medlem

Och ett nytt inlägg i fz pappaskämts antologi 2020 läggs till raderna...

Medlem

Kan inte påstå att jag sett särskilt många dildos eller fleshlights, förutom när jag går in en sexshop eller besöker någon ripperdoc för prostituerade, men det känns ändå ganska rimligt.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

eld
Medlem
Skrivet av lajklajk:

Ännu ett bevis på att spelet är ett ofärdigt fiasko.

Begär omräkning på antal dildos!!

Medlem
Skrivet av cryxis:

De kanske skulle ta och fixa spelet i sin helhet först.

Det ena utesluter inte det andra.
Tror nog de klarar av att ändra spawnrates samtidigt som de jobbar på att fixa spelet till konsoler.

eld
Medlem
Skrivet av loerk:

Det ena utesluter inte det andra.
Tror nog de klarar av att ändra spawnrates samtidigt som de jobbar på att fixa spelet till konsoler.

Precis, en liten lustig detalj medans de fixar loot tables och liknande.

Medlem
Skrivet av Ronzem:

Jag har faktiskt inte lagt märke till en enda dildo efter 20h

När jag går runt i skogen, så tänker jag inte på alla löv som ligger på backen, för det är så naturligt att de ligger där.

Medlem

Vore ganska komiskt om det är alla dildos som är orsaken till prestandaproblemen

Medlem

Tyckte mest alla dildos var ett roligt inslag,..mer störande att rökning är ett återkommande inslag,(slutat röka nyss, och är inne på 3e rökfria veckan )

123
Skriv svar