Hur gamla är ni?

Medlem

39 i verkligheten
Kort och smal. Blir alltid leggad på systemet om jag inte har jobbsviden på mig.

Medlem

31


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Medlem
Skrivet av Gregerory:

39 i verkligheten
Kort och smal. Blir alltid leggad på systemet om jag inte har jobbsviden på mig.

Jag är 46. Blir frågad om min ålder ungefär varannan gång jag köper något på systemet, fast på sistone har de oftast nöjt sig med att jag svarar utan att visa leg, så jag måste se åtminstone lite äldre ut än för fem år sedan.

Medlem

35 fysiskt 70+ mentalt


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Mentalt Ung i sinnet!
Fysisk ålder 20 (enligt min träningsapp... antagligen för att jag löptränar massor ute i skogen, när jag inte spelar )
Faktisk ålder 51

Medlem

35år här 🍻👍

Medlem

Fyller 32 i januari!


signatur

Halo kompis!

Medlem
Skrivet av LidaaZ:

27 men pensionär i sinnet sedan länge, haha.

Då är vi två!

Medlem
Medlem

35. Men sitter hemma med corona, så känner mig minst det dubbla.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

29


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

33 år i Maj månad Men sen uppenbarligen yngre ut, då jag alltid får visa ID vid köp på systemet och varit någon gång när jag har köpt energidricka likaså. Nog för att jag kan tycka att jag ser ung ut, men inte SÅ ung.

Medlem
Skrivet av Nomman:

35. Men sitter hemma med corona, så känner mig minst det dubbla.

Krya på dig. Och hoppas det går över snart.

Medlem
Skrivet av Zontos:

Apropå 40+ klubben (tråden) så blev jag ändå lite nyfiken. Jag har haft en känsla av att många här är över 30 så jag får se om mina fördomar stämmer eller inte.

Jag är 31

Haha mycket gubberts, härligt! Jag är 38.

Medlem

34 enligt passet. Men jag har alltid sett förnekelse som en stark faktor för ökad livskvalitet och anser mig därmed fortfarande vara 25.

Medlem

40 år och fem dagar.

Medlem
Medlem

Skönt att det bara är "vi äldre" som hänger på forum. Jag är snart 29. Började dock hänga på forum vid 10 årsåldern.


signatur

I'm like you, I have no name.

Backloggens befriare

Jag är 35, men brukar hävda att mina referensramar är lite skeva mot att vara äldre, då jag är yngst av fem. Då får man liksom mycket sådant genom sina äldre syskon. Så upplever jag det i alla fall. Har ofta väldigt lätt att connecta med folk som är 10-15år äldre, svårare åt andra hållet dock.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

27, ganska sjukt att man är yngre än de flesta här

Medlem
Medlem

30! Jag funderade igår på hur det kommer sig att det är så extremt mycket trevligare stämning här än på gamereactor men det kanske beror på lite högre medelålder?
Jag slutade hänga på gr i våras och saknar det inte. Allt för trist, hetsk och hatisk stämning där. Jag är rätt ny här på fz men jag gläds varje gång jag går in här och ser alla trevliga kommentarer! Tack alla för det!

Medlem
Medlem
Medlem

30.
Jag går emot strömmen som tydligen ser riktigt unga och fräscha ut.
Blev gråhårig som 20åring, gråskäggig som 28åring och inte nog med det börjar jag bli kal på hjässan.

Funderat på att raka av håret och rocka ett fett vitgrått vikingaskägg inom snar framtid.

Mentalt är jag runt 14-15.

Inga vidare gener här inte men jag är glad ändå.

O leg har jag inte fått visa sedan jag var 22.

Medlem

Blir 45 i juni.

Fick dock visa leg på systmet i höstas. MED skägg

Medlem

Blir 45 idag faktiskt.
Så ett år till att lägga på listan.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

33 Om ca en vecka!
Mentalt pendlar det mellan 65 och 15..


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem
Skrivet av SunShine:

Blir 45 idag faktiskt.
Så ett år till att lägga på listan.

Grattis på födelsedagen! 🎉

35 år, får typ aldrig visa leg på bolaget. Vet inte om det är skäggets fel eller det uppåtkrypande hårfästets fel.

Medlem

30 år enligt passet, men tunnhårighet och att man är smidig som ett kylskåp gör att man allt som oftast känner sig dubbelt så gammal.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Skriv svar