Visa upp din V från Cyberpunk 2077!
Fascinerande att du lyckats skapa en karaktär som är så lik dig själv. Nu kan vi äntligen sluta skämta om att du är lik
Commander Shepard!
Haha! Jag och min generiska utseende ;kr
Hittade den också. Mycket trevlig överraskning, den går ju rätt snabbt
Eller hur! Sjukt snabb. Svår att hantera ibland. Kört på en och annan polis på grund av den höga farten
Så glad att spelet är i första person, att se min V med alla knasiga kläder med höga stats, som jag förnedrar mig själv med genom att bära vill jag absolut inte se i en spegel eller bli fångad i en kamera med.
Glad att npc'er accepterar mig hur jag än ser ut.
9070 XT
9800X3D
Det här spelet är så sjukt jävla snyggt.
Köpte en ny bil idag. Quadra 66 Avenger. Riktigt frän
Men vart är din karaktär? Det är det tråden är till för.
Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD
Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.
Men vart är din karaktär? Det är det tråden är till för.
Nöjd nu? Jag har redan postat flera bilder på min karaktär. Sedan finns det ingen tråd för andra bilder så tänkte why not.
En Ankeborgare ser jag!
Det blev en ganska mellanmjölkig V för min del eftersom jag hade planerat att han skulle präglas och förändras av det som händer efter att jag tar kontroll över honom. Dessvärre verkar det inte finnas särskilt många sätt att göra det, utöver vilka kläder han har på sig
Har han cykelhjälm på sig?
🙂
Fattade inte att det fanns photomode innan karaktär 10 någonting, men har gått genom mina screenshots och hittat 18 unika karaktärer som jag har minst lirat fram till "Meet Hanako at embers" som avslutar spelet (dvs alla NCPD missions, Fixers och lösa quests). Här är några av de mer presentable karaktärerna:
Har han cykelhjälm på sig?
🙂
Haha, nej det är vad vi i min ungdom kallade för en "gubbhatt". Typ en basker med en liten skärm på.
Haha, nej det är vad vi i min ungdom kallade för en "gubbhatt". Typ en basker med en liten skärm på.
Jo jag förstod att det var en gubbkeps. Men jag tyckte det såg ut som en cykelhjälm på kortet. 🙂
Gillade spelet redan vid release men nu med 2.0 och PL så känns det mycket bättre på nästan alla punkter.
Håller på med min tredje fulla genomspelning nu.
Lyckades göra en helt ok karaktär. Lite synd att man aldrig får se sin egen V. Hade önskat att vissa scener och cutscenes när man pratar med folk var mer filmiska och även visade V. Som i Witcher 3 tex.
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare @ Linux
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 64GB RAM, Sapphire Radeon RX 7600 XT