The Forest-uppföljaren Sons of the Forest får ny trailer

Robot
The Forest-uppföljaren Sons of the Forest får ny trailer

Världens mest skräckfyllda campingtripp får en andra upplaga.

#Endnight-game, #Sons-of-the-forest


Medlem

The Forest var i early access i 4 år, så skulle vilja påstå att det är det vi får 2021.

Ang spelet så var det snyggt å kan säkert vara kul.

Medlem

Första spelet fungerade oväntat bra i VR. Rekommenderas om du har nerver av stål. Hade gärna sett Calle streama när han spelade det i VR

Skribent
Skrivet av perihelion74:

Första spelet fungerade oväntat bra i VR. Rekommenderas om du har nerver av stål. Hade gärna sett Calle streama när han spelade det i VR

Det är en riktigt bra idé. Frågan är vem som därefter ska ta över som chefredaktör.

Medlem

Första var rätt kul (och som Perihelion74 sa, oväntat bra i VR) - men jag hoppas de har roligare AI i denna.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Geeks Gaming
Skrivet av Jonny Myrén:

Det är en riktigt bra idé. Frågan är vem som därefter ska ta över som chefredaktör.

Hur menar du? Kör en ”Weekend at Bernie's”

Skribent
Skrivet av NordhNet:

Hur menar du? Kör en ”Weekend at Bernie's”

Haha, det vore nått asså. Rigga upp en Calle-marionett i Fragzone-fredag: "Jag har gått och blivit förkyld, det är därför jag ser lite stel och dubbad ut."

Medlem

Såg ju inte helt värdelöst ut. Men det blev lite "too much" med monsterna, personligen hade det räckt med helt vanliga, gamla hederliga kannibaler. Och AI:n såg sådär ut.

Annars är jag i desperat behov av actionfyllda vildmarksspel med natursköna miljöer. Funderar på att spela om Far Cry 5, om inte någon annan har ett bättre förslag? Bara det inte är Firewatch eller The Long Dark. Har redan spelat Firewatch och The Long Dark är, well, för mörkt.

Skribent
Skrivet av WonderBoy:

Såg ju inte helt värdelöst ut. Men det blev lite "too much" med monsterna, personligen hade det räckt med helt vanliga, gamla hederliga kannibaler. Och AI:n såg sådär ut.

Annars är jag i desperat behov av actionfyllda vildmarksspel med natursköna miljöer. Funderar på att spela om Far Cry 5, om inte någon annan har ett bättre förslag? Bara det inte är Firewatch eller The Long Dark. Har redan spelat Firewatch och The Long Dark är, well, för mörkt.

Green Hell kanske vore något om du gillar survival.

Medlem

Usch inget spel jag vill spela


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Om det där är äkta gameplay så är jag imponerad, men någonting säger mig att det kommer släppas i early access och se väldigt mycket sämre ut.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Green Hell kanske vore något om du gillar survival.

Inte alls omöjligt! Verkar dock lite oklart när det kommer till konsol. 2020 säger vissa källor, men det känns ju inte så troligt.

Inaktiv
Skrivet av Jonny Myrén:

Green Hell kanske vore något om du gillar survival.

Trodde av nån anledning du menade det där spelet som kom för några år sedan som fick så jäkla dåligt betyg av alla. Kan inte hitta igen det men man var i djungeln och det var buggigt som tusan.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Om det där är äkta gameplay så är jag imponerad, men någonting säger mig att det kommer släppas i early access och se väldigt mycket sämre ut.

Det ser ju väldigt mycket ut som The Forest i dess nuvarande skick, så det är inte helt omöjligt att det är så det kommer att se ut.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Första var rätt kul (och som Perihelion74 sa, oväntat bra i VR) - men jag hoppas de har roligare AI i denna.

Jag tycker AI:n i The Forest knäcker. Varje fiende beter sig unikt. Det är extremt läskigt när de bara cirkulerar dig och stirrar utan att attackera.

Medlem

The Forest är ett riktigt bra spel, så det här ska bli skoj att testa när det väl släpps.

Medlem
Skrivet av Kixo:

Jag tycker AI:n i The Forest knäcker. Varje fiende beter sig unikt. Det är extremt läskigt när de bara cirkulerar dig och stirrar utan att attackera.

Om unikt är det samma som stå och inte göra något eller bara springa rakt på dig...så tja, du är det väl unikt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Om unikt är det samma som stå och inte göra något eller bara springa rakt på dig...så tja, du är det väl unikt.

Vissa springer rakt på dig medan andra avvaktar, flankar och smyger sig på dig. De anpassar sig, ändrar beteende och agerar i flock tillsammans. Om någon lyckas fly så hämtar de förstärkning, dödar du deras ledare så blir de helt vilsna eller galna. Väldigt dynamisk och bra AI helt enkelt som ofta hamnar i topplistor över bäst AI i spel.

Medlem
Skrivet av Kixo:

Vissa springer rakt på dig medan andra avvaktar, flankar och smyger sig på dig. De anpassar sig, ändrar beteende och agerar i flock tillsammans. Om någon lyckas fly så hämtar de förstärkning, dödar du deras ledare så blir de helt vilsna eller galna. Väldigt dynamisk och bra AI helt enkelt som ofta hamnar i topplistor över bäst AI i spel.

Typ. The Forest ai:n är ju relativt bra. Förstår inte hur man kan säga att den bara "står still" eller "springer rakt på dig".

Medlem

Det här har jag faktiskt helt missat ska helt klart hålla ögonen öppna nu!

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Trodde av nån anledning du menade det där spelet som kom för några år sedan som fick så jäkla dåligt betyg av alla. Kan inte hitta igen det men man var i djungeln och det var buggigt som tusan.

Menar du Day One: Garry's Incident?

Inaktiv
Skrivet av Påskmust:

Menar du Day One: Garry's Incident?
https://youtu.be/KjTa_x3rbJE

JAA! Jag letade som fasiken och sökte på ord som ”Garry” ”Gary” ”Game” ”Jungle” osv men blev mest bara massa Garrys Mod maps och game modes så tydligen hitta jag inte rätt kombo av ord. Tack!

1
Skriv svar