Ny Path of Exiles-expansion officiell

Robot
Ny Path of Exiles-expansion officiell

Echoes of the Atlas kommer introducera elva nya kartor och en karaktär som verkar vara något av en fluktare.

#echoes, #expansion, #path-of-exiles


Medlem

Ser dessa mera som uppdateringar än expansioner fortfarande


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av miffot:

Ser dessa mera som uppdateringar än expansioner fortfarande

Klagar på gratisinnehåll till ett gratis-lir som är helt outstanding?


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av b0ne:

Klagar på gratisinnehåll till ett gratis-lir som är helt outstanding?

Gratis och gratis... Hur långt kommer man i spelet utan att betala 100-200kr?

Medlem
Skrivet av pewwww:

Gratis och gratis... Hur långt kommer man i spelet utan att betala 100-200kr?

Extremt långt för ett free to play. Det enda jag köpte var lite storage space men det var mer ett nice to have än nödvändigt när man kom till end game.

Medlem
Skrivet av pewwww:

Gratis och gratis... Hur långt kommer man i spelet utan att betala 100-200kr?

Man kan spela oerhört mycket utan att betala. Du kan garanterat ta dig igenom hela kampanjen och börja med end-game. Mycket mer än många andra free to play spel. Och det är inte så att man måste betala men när man börjar nå end game så blir det lite irriterande att hantera den begränsade inventory man har när man inte betalat något. Däremot i det läget har man säkert lagt så mycket tid på spelet att man nästan får dåligt samvete över att få så mycket speltid utan att betala. Sen bör man ju också nämna att när du väl har betalat för lite extra storage-space så har du kvar detta i samtliga framtida expansioner så kommer du tillbaka till spelet så behöver du inte betala igen.

Medlem
Skrivet av pewwww:

Gratis och gratis... Hur långt kommer man i spelet utan att betala 100-200kr?

PoE är väldigt lite P2W. Den enda fördel du kan köpa är olika stash tabs, vilket är mer quality-of-life än något annat. Som nämnts i tråden så har du dessa för evigt när du väl har köpt. Det som folk köper mest är olika cosmetics för att stötta utvecklingen av spelet.

Medlem
Skrivet av pewwww:

Gratis och gratis... Hur långt kommer man i spelet utan att betala 100-200kr?

Det var ju en som tog flera level 100 och någon först av alla förra året med enbart de 4 stash tabs man får i spelet från början, så man kan ta sig hela vägen.

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Man kan spela oerhört mycket utan att betala. Du kan garanterat ta dig igenom hela kampanjen och börja med end-game. Mycket mer än många andra free to play spel. Och det är inte så att man måste betala men när man börjar nå end game så blir det lite irriterande att hantera den begränsade inventory man har när man inte betalat något. Däremot i det läget har man säkert lagt så mycket tid på spelet att man nästan får dåligt samvete över att få så mycket speltid utan att betala. Sen bör man ju också nämna att när du väl har betalat för lite extra storage-space så har du kvar detta i samtliga framtida expansioner så kommer du tillbaka till spelet så behöver du inte betala igen.

Jo har många timmar i spelet men det är nästan omöjligt att spela utan tabs, förstår inte hur man kan försvara mer än intron som f2p.
Tex ska du sälja något måste man mecka med tredjeparts program, många ligor är gjorde för att använda så många tabs som möjligt så det blir fullt direkt.
Bara av valuta får man så mycket att utan currencytab så går det inte att hålla ordning på det.
Som att jämföra med ett mobilspel som är f2p men man måste titta på reklam hela tiden.

Medlem

Fantastiskt!

Har bara nött runt 300 timmar och inte betalt en spänn. Börjar nu gå till den gränsen där jag börjar få lite dåligt samvete så jag ska iom nästa liga öppna plånkan och köpa skin och tabs. En utvecklare jag aldrig sett som snikna och gör allt för att hålla sitt spel relevant och underhållande med jämna uppdateringar med bra och gediget content. Senare detta år så kanske t.om 2.0 står för dörren så gänget ligger ju absolut inte på latsidan iaf.

Synd bara att jag får lägga min summoner på hyllan nu när Heist är över men å andra sidan får det en att skapa en ny karaktär och testa en ny build.

Hade jag haft mer tid så skulle det blivit att köra HC igen.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Skrivet av b0ne:

Klagar på gratisinnehåll till ett gratis-lir som är helt outstanding?

Inget klagande.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

När kommer 2:an?!


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Theade:

När kommer 2:an?!

ooof! Du fick ett svar som blev en helt egen nyhet


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Skrivet av Slutbossen:

ooof! Du fick ett svar som blev en helt egen nyhet

https://www.fz.se/nyhet/285390-path-of-exile-2-lar-slappas-20...

🤤🥰


signatur

Niet.

1
Skriv svar