Helgdiskussion - Vilket spel ser du mest fram emot i år?

Skribent

Hollow Knight Silksong och Ratchet & Clank Rift Apart.

Sedan hoppas jag även få tag på en PS5 så jag faktiskt kan spela Ratchet & Clank.

Medlem

Expansion till Ion Fury fett (bästa spelet på många år för mig) + alla andra retrofps som kommer, powerslave remaster (kanske kommer), wrath full version, produs full version, kingpin remaster, hrot (älskar hrot), som skall släppa episode 1 nu i slutet av januari tror jag, core decay, som jag hoppas på i år med, iaf en demo.

etc


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag hoppas att Paradox utannonserar Cities Skylines 2.

Skribent

Jag känner mig i ärlighetens namn inte sådär supertaggad på spelåret 2021, så jag hoppas på en del positiva överraskningar. Hogwarts Legacy ska dock bli intressant, för att inte tala om att återigen få dra på sig Shepards rymdkängor.

Även Little Nightmares II ska bli kul, men det känns som att året saknar de där riktiga storspelen. Jag håller verkligen tummarna för att Stalker 2 faktiskt släpps i år, och ett VR-spel med samma produktionsvärden som Half-Life: Alyx vore inte dumt, även om det är osannolikt att ett sådant bara skulle dyka upp och släppas från ingenstans.

Testpilot

Kollade igenom de bekräftade datumen för spelsläpp under våren och konstaterar att jag är mest hype för Yakuza spelen till PC och även NieR Replicant då. Tror det blir ett svagt spelår med uppskjutna spel på hög. Bra för backloggen om inte annat.

Hitman 3
Farcry 6


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Expansion till Ion Fury fett (bästa spelet på många år för mig) + alla andra retrofps som kommer, powerslave remaster (kanske kommer), wrath full version, produs full version, kingpin remaster, hrot (älskar hrot), som skall släppa episode 1 nu i slutet av januari tror jag, core decay, som jag hoppas på i år med, iaf en demo.

etc

Kör av en händelse Ion Fury nu. Bra ös! Är också inne mycket på retrofps och spelat de flesta från senaste åren. Väntar då på Wrath och Prodeus, måste nog köra lite Metro: Exodus för att balansera lite.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Skriv svar