Efter de tunga avhoppen, Dying Light 2 får ny lead writer

Robot
Efter de tunga avhoppen, Dying Light 2 får ny lead writer

"Spännande nyheter" väntar framöver.

#dying-light-2, #techland


Medlem

Jag gillade 1an men efter allt skit med chris avallone och all jävla pk virtual signaling och att dom tar sida av en helt sinnesjuk person får en att må illa och jag tror storyn är en röra dock håller jag tummarna och kommer säkerligen köpa det.

Men man mår ju lite smått illa över det hela.

Medlem

Kan ju inte precis säga att det var storyn som lockade mest med det första spelet (eller det här för den delen), det var det otroligt roliga i att springa runt i världen och slåss med (dropkicka) zombier. Så det blir säkert finfint om de håller och utökar på det i detta spel.

Medlem

Dying Light 2 och Resident Evil 8: Village är de spel jag absolut mest ser fram emot detta år. Har väntat länge på uppföljaren till det suveräna parkour slash zombieskräck-spelet Dying Light som var riktigt skoj och brutalt. Staden i uppföljaren ser intressant ut och jag längtar till att få ta mina första springande steg genom staden och utforska varje hus och bakgård. Klättra o volta. Klubba o skjuta..

Skrivet av FuzioN:

Jag gillade 1an men efter allt skit med chris avallone och all jävla pk virtual signaling och att dom tar sida av en helt sinnesjuk person får en att må illa och jag tror storyn är en röra dock håller jag tummarna och kommer säkerligen köpa det.

Men man mår ju lite smått illa över det hela.

Terve. Vad menas med "PK Virtual Signaling"...?. Och någon sinnessjuk person. Känner inte till det.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Dying Light 2 och Resident Evil 8: Village är de spel jag absolut mest ser fram emot detta år. Har väntat länge på uppföljaren till det suveräna parkour slash zombieskräck-spelet Dying Light som var riktigt skoj och brutalt. Staden i uppföljaren ser intressant ut och jag längtar till att få ta min a första springande steg genom staden och utforska varje hus och bakgård.

Terve. Vad menas med "PK Virtual Signaling"...?. Och någon sinnessjuk person. Känner inte till det.

Har inte själv någon aning om vem han syftar på eller vad techland har tagit sida för. Men som svar på din fråga är "virtue signalling" när man uttrycket åsikter på nätet för att typ fjäska till sig röster/kunder. Ofta utan att egentligen inte göra något själv för att påverka. Typ som att ändra sin profilbild på fejsbock till en prideflagga för att stötta hbtq i syfte att fiska sympatier hos de som röster vänster. Samtidigt kan samma företag ha fullt av anställda som kan va både misogyna eller rent av homofober utan att ledningen gör något åt saken. Bethesda satt bl.a inte in prideflaggan i mellanöstern och Ryssland (men i Europa och USA) Alltså stöttar de bara hbtq där det är "okej" och vinstbringande att göra så.

1
Skriv svar