De första bilderna från Mortal Kombat-filmen är här

Robot
De första bilderna från Mortal Kombat-filmen är här

Spana in Sub-zero, Kung Lao, Jax och nykomligen Cole.

#Mortal-kombat, #film


Medlem

"potentiella mästerverket" hahhaha fick mig ett gott skratt. Tack!

Inaktiv
Skrivet av massej:

"potentiella mästerverket" hahhaha fick mig ett gott skratt. Tack!

Nästan så man satte morgongröten i halsen le dylikt

Medlem

Är den bara hälften så bra som originalet så har vi här ännu en tidlös klassiker

Medlem

Många ratade Sonic filmen som faktiskt var mycket bättre än vi trodde, så ser fram emot denna film bilderna ser ändå bra ut. Trailern senare får visa lite mer sen.

Medlem

Ska bli kul att se, första filmen är ju ändå rätt bra(den gör vad den ska på ett intressant sätt).

Inget av bilderna säger att det skulle vara kasst i alla fall.

Frågan är bara hur det kommer vara uppbyggt, är det en turnering eller kommer karaktärerna strida nära dem stöter på varandra?

Hoppas dem får till gore bra och att dem inte använder sig av billig CG eller något liknande.

Skribent
Skrivet av Fearnox:

Ska bli kul att se, första filmen är ju ändå rätt bra(den gör vad den ska på ett intressant sätt).

Inget av bilderna säger att det skulle vara kasst i alla fall.

Frågan är bara hur det kommer vara uppbyggt, är det en turnering eller kommer karaktärerna strida nära dem stöter på varandra?

Hoppas dem får till gore bra och att dem inte använder sig av billig CG eller något liknande.

Såvitt jag förstår den information som släppts så kommer en turnering att vara med.

Inaktiv

Kanske tom spränger den magiska 5.0 gränsen på Imbd

Medlem

Hell yeah! Kul!

Medlem

Shit, trodde för ett par sekunder att det var Steve Harvey på bilden....

BTW:
HBO Max också... samma jävla idioti som med Disney+... får vänta ett år på att tjänsten dyker upp här....2020 - 27 maj USA... Sverige 2021 andra halvan dvs någon gång mellan Juli och Julafton.

Och dem undrar varför piratandet av film och serier ökade i Sverige från andra halvan av 2019 och framåt.
Folk är villiga att betala för streaming tjänsterna, men när dem (speciellt HBO som säljer sina titlar till andra kanaler så det blir andra tjänster utanför USA som kan få serier/filmer ) inte kommer hit med innehållet i tjänsterna eller tjänsten överhuvudtaget så hittar folk andra sätt att få tag i det. Väldigt få personer tänker vänta 12-18 månader för att få en serie/film som så många andra redan har sett och inte drar sig för att spoila.

Medlem

Det lite tråkiga är att de gör just det som de flesta fans inte gillar, skapar en helt ny karaktär som inte finns bland source-material och försöker tvinga in. En karaktär som lika gärna kunnat vara Johnny Cage,

Tror helt klart dock det kommer bli en lite kul popcorn-rulle att slå igång

Medlem
Medlem

Cole och Emily Young
Wat, who dat

ah yes, krysta in nya karaktärer som inte existerar i Mortal Kombat världen
För det kommer verkligen fansen av spelen tycka om


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av JoelSkjoldh:

Nej


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Skribent
Skrivet av JoelSkjoldh:

Ej officiell, bara en fan-skapad "koncepttrailer".

Skribent

Den är ju R-märkt i USA, dvs i princip 18-års gräns. Kan bli bra tror jag!

Medlem

Om den inte har Mortal Kombat-låten i liknande scen som första filmen så kommer det automatiskt att vara en flopp för mig.

Medlem
Skrivet av Bro Exotic:

Om den inte har Mortal Kombat-låten i liknande scen som första filmen så kommer det automatiskt att vara en flopp för mig.

Säkert någon krystad mumble-rap istället


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Det fanns någon mortal kombat med Michale Jai White och Jerri Ryan för några år sedan, den var väl helt ok, tror det var en webserie dock. Synd att det inte blev en film, om det var tänkt som en pitch.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent

Förstår att de vill göra det modernt med en MMA-fighter, men tycker det rimmar rätt dåligt med hela konceptet. De borde istället försöka köra på en 90-tals kampsportsformula, flashiga sparkar, eldbollar och skit. Detta kommer från någon som är ett stort fan av MMA och modern kampsport.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Är det inte lagom ostigt så vill jag inte se!

Edit: Kollade på trailern, det verkar lagom ostigt. Ska helt klart kolla!

Geeks Gaming

Ser bara riktigt B ut. Även om första inte är världen bästa så är den bra dålig.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Är det inte lagom ostigt så vill jag inte se!

Edit: Kollade på trailern, det verkar lagom ostigt. Ska helt klart kolla!

Det är inte en riktig trailer, den är fan-made.

Medlem
Skrivet av Made:

Det är inte en riktig trailer, den är fan-made.

Fan...

Hade kollade inte tillräckligt noga.

Där trillade jag fett dit.

Medlem

Nackdelen är ju att det omöjligtvis kommer kunna bli en handling värd namnet. Säkert häftigare specialeffekter än tidigare försök, men sen då? Nåja, world moves on, förhoppningsvis glädjer det någon.

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Cole och Emily Young
Wat, who dat

ah yes, krysta in nya karaktärer som inte existerar i Mortal Kombat världen
För det kommer verkligen fansen av spelen tycka om

Kasta gärna in någon skådis som Nicholas Cage i en biroll, som inte kan göra en egen fightingscen alls, så det finna en riktig "publikmagnet" att stoltsera med i trailern (samtliga scener med personen i fråga visas i där) och på postern.

Medlem
Skrivet av Ender:

Kasta gärna in någon skådis som Nicholas Cage i en biroll, som inte kan göra en egen fightingscen alls, så det finna en riktig "publikmagnet" att stoltsera med i trailern (samtliga scener med personen i fråga visas i där) och på postern.

Nic Cage som en avdankad Johnny Cage från framtiden som varnar han för att hoppa över turneringen eller så. xD


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Första filmen producerade ost rakt ut från högtalarna i tv'n. Ser fram emot denna!


signatur

I drank what?

Medlem

Skeptisk, första filmen var ju unik o kul för sin tid såg premiären på bion, med alla andra geekar, när intro musiken körde igång röjde alla som var där kul upplevt det.

efterföljarna var sämre på alla sätt o vis.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
1
Skriv svar