343i hintar om att Halo: The Master Chief Collection kommer till "en ny plats"
Till mobiler såklart! Har ni inte mobiler?
Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: Corsair Vengeance RGB 64GB 6400mhz
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2, Sonos Sub Mini.
VR: Meta Quest Pro
"We want to proudly announce The Master Chief Collection, now on Gameboy and Ti83+ calculators. Also included is a bundle of Skyrim for the Commodore Vic-20."
(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.
Många som gissar tesla, det vore fan rätt lol.
Då kan man lika gärna satsa på game gear. Ingen kommer köpa en överklockad elgräsklippare för Halo, ingen kommer köpa Halo till sin nya bil.
min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.
Kommer till PS5👍
Troligare att det går att spela på en brödrost innan de händer 😂
Troligare att det går att spela på en brödrost innan de händer 😂
Microsoft brukar ju säga att dom inte bryr sig om var folk spelar så då vore det väl inte så konstigt om dom släpper till Playstation...
Är väl konstigare att dom inte släpper sina spel till playstation med tanke på det uttalandet
Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.
Microsoft brukar ju säga att dom inte bryr sig om var folk spelar så då vore det väl inte så konstigt om dom släpper till Playstation...
Är väl konstigare att dom inte släpper sina spel till playstation med tanke på det uttalandet
Vi får se. MS nya motto är iaf att de inte längre har några konkurrenter säger de utan hellre vill göra tjänster o erbjuda lösningar för att stärka andra så då borde de också givetvis vara sugna på att få släppa spel på Playstation för att "hjälpa Sony" så att säga
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.