Rage 2 strax Epic Store-gratis

Robot
Rage 2 strax Epic Store-gratis

Halcyon 6 gratis den här veckan.

#epic-games-store, #rage-2


Medlem

Eller "Rage 2 strax gratis på Epic Store" för att göra det lite enklare och mindre märkvärdigt.. 😂

Medlem

Kan tillägga att rage 2 har en av de fetaste hagelbrakarna som någonsin gjorts i ett spel 👍😃


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Kan tillägga att rage 2 har en av de fetaste hagelbrakarna som någonsin gjorts i ett spel 👍😃

Kan ju vara kul bara det att få prova den.
Även om resten kanske är skit.. 🙃


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Kan ju vara kul bara det att få prova den.
Även om resten kanske är skit.. 🙃

Spelet levererar på gameplay så det räcker och blir över, och ärligt talat, är det allt som rage 2 behöver göra. Resten är, precis som du skriver, skit.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Inte värt tiden precis som 1an.
Teknikdemos kan göra gameplay lika bra men det ska ju in 90% till...typ nån lore, karaktärer,story,en enda anledning att ta sig från a-b? Tyckte aldrig något av de fanns i denna färgglada fjant-rave och de enda som saknades va glowsticks, men gav de kanske aldrig nån riktig chans pga just själva världen/premissen som aldrig tilltalade mig.
Lite som CP2077 där själva inspirationsmaterialet till spelet är mycket brutalare/mörkare än den plastiga chocklysande rena Night City som man möter i spelet.

Medlem

Roligt spel att lira när man inte vet vad man egentligen vill spela, själva bilkörandet är bättre än cyperpunk te. x

Medlem

Testade Rage 2 i typ en timme, kändes som junk food- the game.

Inaktiv
Skrivet av Luftman:

Testade Rage 2 i typ en timme, kändes som junk food- the game.

Väldigt bra formulerat. Provade också i ca 60 minuter när jag hade Xbox Game Pass på PC men det var som att käka en stor tallrik pommes utan burgare.

Testpilot

Grymt besviken på spelet. Det var helt enkelt inget för mig. Jag köpte det mest för att ha nåt att köra tester med.
Men gratis är ju gott. Värt att testa o se om det passar din spelstil , finns inget att förlora där!

Medlem
Skrivet av Caesarsaurus:

Inte värt tiden precis som 1an.
Teknikdemos kan göra gameplay lika bra men det ska ju in 90% till...typ nån lore, karaktärer,story,en enda anledning att ta sig från a-b? Tyckte aldrig något av de fanns i denna färgglada fjant-rave och de enda som saknades va glowsticks, men gav de kanske aldrig nån riktig chans pga just själva världen/premissen som aldrig tilltalade mig.
Lite som CP2077 där själva inspirationsmaterialet till spelet är mycket brutalare/mörkare än den plastiga chocklysande rena Night City som man möter i spelet.

Skrivet av Luftman:

Testade Rage 2 i typ en timme, kändes som junk food- the game.

Skrivet av Harakiri:

Grymt besviken på spelet. Det var helt enkelt inget för mig. Jag köpte det mest för att ha nåt att köra tester med.
Men gratis är ju gott. Värt att testa o se om det passar din spelstil , finns inget att förlora där!

_________________________________________________________________
Nej, RAGE 2 var inte alls nå vidare. Det som är bra med spelet är känslan av vapnen som är iD SoftWare "Top Notch". Riktigt bra gunplay! Sedan är grafiken kanon fin o skarp. Resten är ihåligt. Det finns ingen story bakom det som ska gripa tag i en o skapa ett intresse. Tydligen ska storyn vara pinsamt kort dessutom på ca 6 timmar. Jag äger spelet på Steam som jag köpte till launch day. Lirade 5 timmar men tröttnade otroligt fort. Noll substans.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Spelade mad max inte så långt innan jag spelade rage 2, Känns väldigt lika på något sätt (Avalanche båda). Roligare bilaction i madmax och mer doomstyle fps i rage 2. Kan rekomendera att man kikar på båda om någon verkar intressant för att se vilken som passar en mer.

Medlem

Jag gillade Rage 2 rätt mycket. Ja, början är trist och ganska generisk men ju mer förmågor man låser upp desto roligare blir det. Miljöerna är riktigt härliga och gunplayet skoj. Storyn var inte sååå kass vill jag minnas. Men men. Jag skulle ge det 8/10 i slutändan. Som alltid lämnar spel man provar 1 timme som ovan nämnda en bitter eftersmak om det inte hookar en direkt. Jag vet. Har haft så med många spel men ibland när man är på rätt humör och ger sig in igen kan det lossna och plötsligt bli en liten pärla.

Medlem
Skrivet av memorycard:

Jag gillade Rage 2 mycket! Ja, början är trist och rätt träig men ju mer förmågor man låser upp desto roligare blir det. Miljöerna är riktigt härliga och gunplayet skoj. Storyn var inte sååå kass vill jag minnas. Men men. Jag skulle ge det 8/10 i slutändan. Som alltid lämnar spel man provar 1 timme som ovan nämnda en bitter eftersmak om det inte hookar en direkt. Jag vet. Har haft så med många spel men ibland när man är på rätt humör och ger sig in igen kan det lossna och plötsligt bli en liten pärla.

Testade 5 timmar men fastande aldrig. Tanken är att jag ska ge det en ny chans när speltorka uppstår. Vill klara ut det o få utdelning för pengarna. Så ska gå tillbaka till spelet nån gång.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Testade 5 timmar men fastande aldrig. Tanken är att jag ska ge det en ny chans när speltorka uppstår. Vill klara ut det o få utdelning för pengarna. Så ska gå tillbaka till spelet nån gång.

Kommer ihåg att det blev ett lyft också när man kom till lite andra miljöer än bara öken. Men det är ju inte säkert att du kommer gilla det ändå, såklart. ☺️

Medlem

Rage 2 är ju ett typiskt avalancespel, ser bra ut i en stor värld, men det var där det slutade.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Testade lite när det kom till Game Pass, och det var ingen höjdare. Tycker ettan var bättre.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Rage 2 är ju ett typiskt avalancespel, ser bra ut i en stor värld, men det var där det slutade.

Eller hur. De målar upp fina stora världar men innehållet lämnar en hel del att önska. Fan, det är synd alltså när studion är så pass stor o känd. Plus att de är svennar.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Klickar alltid hem gratis men har inte köpt något, håller mig till steam

Medlem

Utgår man från ren combat finns det nog många timmars underhållning att hitta:

https://m.youtube.com/watch?v=KAMYl3zfoIs

Medlem

Dom tar väl bort det och byter spel i sista stund som dom brukar göra när det kommer något bra

Medlem
Skrivet av Kaxxari:

Dom tar väl bort det och byter spel i sista stund som dom brukar göra när det kommer något bra

Jag minns inte att detta hänt mig iallafall, tror jag fått det dom sagt att dom ska ge ut. Påminn mig om när dom gjorde det, det låter som dom gjort det ofta?


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Jag minns inte att detta hänt mig iallafall, tror jag fått det dom sagt att dom ska ge ut. Påminn mig om när dom gjorde det, det låter som dom gjort det ofta?

Kan inte heller dra mig till minnes att/när dom gjort det...

Kan det vara så att Kaxxari litat blint på den "läckta listan" som dök upp runt jul, och baserar sitt uttalande på den?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Fezk:

Jag minns inte att detta hänt mig iallafall, tror jag fått det dom sagt att dom ska ge ut. Påminn mig om när dom gjorde det, det låter som dom gjort det ofta?

Red dragon ..Conan exlies och några mer

Medlem
Skrivet av Zymac:

Kan inte heller dra mig till minnes att/när dom gjort det...

Kan det vara så att Kaxxari litat blint på den "läckta listan" som dök upp runt jul, och baserar sitt uttalande på den?

Nej dom har legat och skulle bli free sen bah puff vi drar bort dom

Medlem
Skrivet av Zymac:

Kan inte heller dra mig till minnes att/när dom gjort det...

Kan det vara så att Kaxxari litat blint på den "läckta listan" som dök upp runt jul, och baserar sitt uttalande på den?

litar inte blint på något ...lär er googla.. https://www.google.com/search?q=wargame+red+dragon+not+free+e...
https://www.reddit.com/r/GameDealsMeta/comments/hjpr6f/was_co...

Medlem
Skrivet av Kaxxari:

Red dragon ..Conan exlies och några mer

Så två spel av cirka 150? Varav Wargame: Red Dragon ser ut att ha blivit framskjutet.

Ja, tråkigt om du verkligen såg fram emot dessa titlar, men att Epic "brukar" göra det var väl lite överdrivet sagt kan jag tycka, hehe.

Förövrigt 80% rea på Red Dragon just nu https://store.steampowered.com/app/251060/Wargame_Red_Dragon/ 5,99 euro. ;P


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Så två spel av cirka 150? Varav Wargame: Red Dragon ser ut att ha blivit framskjutet.

Ja, tråkigt om du verkligen såg fram emot dessa titlar, men att Epic "brukar" göra det var väl lite överdrivet sagt kan jag tycka, hehe.

Förövrigt 80% rea på Red Dragon just nu https://store.steampowered.com/app/251060/Wargame_Red_Dragon/ 5,99 euro. ;P

Tycker det bara är dålig stil av dom

1
Skriv svar