Hur gamla är ni?
Grattis på födelsedagen! 🎉
35 år, får typ aldrig visa leg på bolaget. Vet inte om det är skäggets fel eller det uppåtkrypande hårfästets fel.
Tackar!
hehe.. jag får inte heller visa leg på bolaget längre. Sist var nog en tio år sedan, så runt din ålder...
Det är nog skäggets fel.. jag har inget skägg men ser väl ut som Kratos numer.. rynkig o jävlig haha.
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.
Tackar!
hehe.. jag får inte heller visa leg på bolaget längre. Sist var nog en tio år sedan, så runt din ålder...
Det är nog skäggets fel.. jag har inget skägg men ser väl ut som Kratos numer.. rynkig o jävlig haha.
Haha, skrattade till högt på det där faktiskt 😄
35, ser ut som 22-25 enligt thailändare.
När jag började min YH så skulle jag fylla 30 ganska snart, någon sa att jag såg ut som 23 och en kille var jävligt förvånad så han sa "shit" för sig själv. Han såg själv ut som att vara närmare min ålder tyckte jag... Det är intressant med hur man antar folks ålder på utseendet. Men jag tror att min längd på 164cm bidrar lite också.
Enligt de som svarat i den här tråden är medelåldern på forumet...
*trumvirvel*
36 år!
(avrundat uppåt från 35,67)
för den som vill fortsätta att summera medelåldern så fram till mitt inlägg är det 126st som svarat och totalsumman är 4 495.
Haha väldigt hög medelålder, jag kommer apropå det ihåg att jag tyckte folk som spelade spel som var över 40 var rätt coola för det kändes ovanligt på den tiden, då pratar jag om zontos 16 år eller så. Jag förstod väl inte heller att internet och spel funnits lika länge som jag levt.
Men det är kanske också för att man hänger där man känner igen sig, ungdomarna använder andra medier.
Blir 48 har följt FZ sen Passagen o torget nått sånt va det
En äkta stammis med andra ord. Det vore logiskt om det fanns folk som hänger här som också har sina barn här.Eller läser FZ åtminstone.
Jag springer till tbanan som när man gick i skolan när ingen ser, för annars är det pinsamt =D Men man hinner med DET tåget, precis som då.
Ibland kan det se ut som att ni i sthlm är hysteriska när ni leker Usain Bolt i tunnelbanan, men jag själv fick göra det i Solna en gång eftersom jag inte ville vänta i 30 minuter eller hur det nu var, någon pappa med barnvagn hann också med tåget tack vare mig förmodligen så han tackade gott för att jag rusade som en idiot från landet.