Elgiganten leveransen PS5

Medlem
Elgiganten leveransen PS5

Fråga om de är någon som har fått ps5 från Elgiganten utlottning. Ja vann kommer få en nästa vecka och de är bring hemleverans

Min fråga på grund av mitt jobb är ja hemma sent på kvällar vet någon om de lämnar de till ombud om man inte är hemma?

Medlem

De hör av sig en stund innan de kommer. Är det som så att du inte kan då kan du boka om tiden om jag inte kommer ihåg fel eller så lämnar de det hos ett ombud där du kan hämta upp det.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av steelbeat:

Fråga om de är någon som har fått ps5 från Elgiganten utlottning. Ja vann kommer få en nästa vecka och de är bring hemleverans

Min fråga på grund av mitt jobb är ja hemma sent på kvällar vet någon om de lämnar de till ombud om man inte är hemma?

Går alltid ordna sånt om man ringer det stället som är ansvarigt för din adress. Annars blir det ombud i de flesta fall och är det helg emellan så får man vänta och vara förbannad.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem

Bor i hus på landet själv donnan ja nog räkna me ombud på grund av jobbet ...tack för svar

Skrivet av cybo:

Går alltid ordna sånt om man ringer det stället som är ansvarigt för din adress. Annars blir det ombud i de flesta fall och är det helg emellan så får man vänta och vara förbannad.

Medlem

👍🏻Tack

Skrivet av MiLeS:

De hör av sig en stund innan de kommer. Är det som så att du inte kan då kan du boka om tiden om jag inte kommer ihåg fel eller så lämnar de det hos ett ombud där du kan hämta upp det.

Medlem
Skrivet av steelbeat:

[...] ps5 från Elgiganten utlottning. Ja vann [...]

Grattis! Din lyckost!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Tack😁 femte gången ja va me trodde aldrig ja skulle vinna jätte förvånad. Hoppas din lycka kommer snart🙏

Skrivet av Hanzo:

Grattis! Din lyckost!

1
Skriv svar