PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Skönt att se. En drös nya på Tradera med. Scalpers kanske tjänar någon tusenlapp men sötebrödsdagarna är nog räknade.

Jag menar Tradera, skrev Blocket... Shit va snurrig jag är!

Medlem

Vet inte vad ni svamlar om dock, 9000-10000 går dom för på tradera

Exempel:

https://www.tradera.com/item/1000006/454428037/ny-playstation...-


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Vet inte vad ni svamlar om dock, 9000-10000 går dom för på tradera

Exempel:

https://www.tradera.com/item/1000006/454428037/ny-playstation...-

Jag snackade om NYA auktioner, från idag. Det finns många utan bud. Det finns annonser med bud under inköpspris. Det kommer naturligvis inte sluta så. Men det är uppenbart inte samma drag längre. Många fler nya annonser än föregående vecka etc.

Medlem

Såg nyss en som gick för 7600:-(disc) på tradera, så inge storvinst.

Medlem

Series X finns 2 exemplar av på cdkey just nu
Dock dyrare än normalt
https://cdkey.se/microsoft-xbox-series-x-1tb

Medlem

Igår anlände min ps5:à ifrån Elgiganten-utlottningen... tyst som fasen men stor som ett hus... grymt nöjd med apparaten iaf 🤪 lycka till allihopa

Inaktiv

Faktiskt förvånad över hur tyst den är. Märks knappt att den är igång. Men finns väl två olika fläktar så man ska ha tur om man får ett ex med dom som låter mindre.

Inaktiv
Skrivet av maq777:

Jag menar Tradera, skrev Blocket... Shit va snurrig jag är!

Och så 38st till idag

Medlem

https://shop.halebop.se/mobiltelefoner/sony/xperia-5-ii-black...

För er som behöver/tittar på en ny mobil. Finns ett paket med PS5 som kanske kan locka någon.

Begränsat antal tydligen.

Medlem
Skrivet av Lirilesh:

https://shop.halebop.se/mobiltelefoner/sony/xperia-5-ii-black...

För er som behöver/tittar på en ny mobil. Finns ett paket med PS5 som kanske kan locka någon.

Begränsat antal tydligen.

De säger visserligen inte när PS5an levereras.

Det var ju nåt jultidningsförlag som hade PS5 som pris i sin säljstege. Lär ju inte va en endast unge som krängt jultidningar som fått en.

Dessutom värderad till 7999 när katalogen kom, innan sony släppt något officiellt pris...

Mina ungar fick inte sälja jultidningar.

Medlem

amazon.se har standard edition i lager nu, la precis en beställning

Medlem

Amazon har både Standard och Digital edition

Dex
Medlem
Skrivet av Lowlife:

amazon.se har standard edition i lager nu, la precis en beställning

Fortfarande i lager nu när jag tittade så in och knip en om ni inte fått tag i en än

Medlem
Skrivet av derizza:

Amazon har både Standard och Digital edition

Jag fick också 🙂 kommer måndag!

Stort tack för tipset!!!

Medlem
Skrivet av Lowlife:

amazon.se har standard edition i lager nu, la precis en beställning

DU ÄR EN HJÄLTE ❤️

Dex
Medlem

Lite intressant att den har funnits i lager i över 30 minuter nu på Amazon. Allting brukar ju ta slut på typ 2 minuter så verkar som Amazon har fått in väldigt många!

Kul att man för en gångs skull inte behöver stressa ihjäl sig i kassan för att få tag i en

Medlem

Har ringt och härjat så in i helvette på 2 polare ang amazon nu, hoppas dom ser i tid!!! helvedi


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Nu verkar dom slut Tror polarna var för sega...


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av Lowlife:

amazon.se har standard edition i lager nu, la precis en beställning

Vad är oddsen att när man lägger ifrån sig mobilen så kommer dessa nyheter och man missar allt...
aldrig mer lägga ifrån sig telefonen

Inaktiv

Kollade in amazon, var kvar då ett bra tag så hade kumnat köpa en extra för att ge till inköpspris till någon FZare. Men när man inte vet någon exakt så fick det vara.

Medlem

En polare som beställde från webhallen (Disk Edition) den 22/6 2020 fick sin idag i Stockholm

Medlem

Nu är jag seriöst 😡 Jag checkar Fz väldigt ofta och så klart när jag inte kollar så kommer det tillbaks i lager😭 Kan man slå på notiser på fz?

Medlem

Någon som hört något nyligt från Komplett?

Medlem
Skrivet av Emin:

Nu är jag seriöst 😡 Jag checkar Fz väldigt ofta och så klart när jag inte kollar så kommer det tillbaks i lager😭 Kan man slå på notiser på fz?

Jo, men notiserna kommer ca 5-7 min efter inlägget på sidan

Medlem

La beställning på Webhallen för en PS5 Standard Edition i Augusti och fick nyss meddelande om att den är på väg

Medlem

Är det värt att köpa standard? Kollar typ aldrig på blu ray filmer och köper nästan aldrig fysiska spel?

Medlem
Skrivet av Emin:

Är det värt att köpa standard? Kollar typ aldrig på blu ray filmer och köper nästan aldrig fysiska spel?

Ja,

Billigare spel på elgiganten/mediamarkt än i psn-store.
Möjlighet att få låna spel/få ett spel av mormor/sambo.
Om man nu vill, kika på 4k blueray.

Finns några argument till, men den tusingen disk kostar tjänar man igen enligt mig direkt.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Ja,

Billigare spel på elgiganten/mediamarkt än i psn-store.
Möjlighet att få låna spel/få ett spel av mormor/sambo.
Om man nu vill, kika på 4k blueray.

Finns några argument till, men den tusingen disk kostar tjänar man igen enligt mig direkt.

Hur funkar det med spel man har fysiskt/på skiva till PS4. Går dom att ladda ner om man har digital version eller måste man ha discversionen av PS5 för att kunna spela dom?

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Och så 38st till idag

Och det redan klockan 9 på morgonen!? Det lär bli full rulle nu ett par dagar fram över på Tradera. Många PS5or som behöver byta ägare pga spekulation.

Dex
Medlem
Skrivet av BiffTannen:

Hur funkar det med spel man har fysiskt/på skiva till PS4. Går dom att ladda ner om man har digital version eller måste man ha discversionen av PS5 för att kunna spela dom?

Nä du måste ha discversionen för att spela dom även på PS5.

Skriv svar