I Life is Strange Remastered Collection återvänder vi till Arcadia Bay

Robot
I Life is Strange Remastered Collection återvänder vi till Arcadia Bay
Medlem

Helt fantastiska spel.
förstår inte riktigt varför man ska ha remastered, men en samling kommer jag nog köpa.

Medlem

Känns spontant som extremt onödiga remasters?

Medlem

Finns väl de som inte spelat spelet pga grafiken/animationerna? Hursomhelst, man är ju inte tvingad att köpa remastern bara för att det släpps en

Medlem

Tyckte absolut första säsongen var bra men inte i närheten så bra som folk fick det att låta. Lite väl ostig för min smak. Men som sagt, gillade det fortfarande,

Medlem

Detta är ett av de absolut bästa spelen jag spelat. Har dock inte kört before the storm. Förstår inte riktigt varför en remaster krävs, grafiken är inte direkt avgörande för detta spelet.

Medlem

Första reaktionen är väl att en remaster inte behövs då den grafiska stilen spelen har åldras bra helt enkelt. Men tror att eftersom de väljer att släppa dessa spel till nya format (stadia bland annat) så passar man på att fräscha upp de lite också. Att spelen släpps till stadia hade ju vart en större nyhet än att de blir uppfräschade


signatur

Ultrazine

Medlem
Skrivet av normalniklas:

Första reaktionen är väl att en remaster inte behövs då den grafiska stilen spelen har åldras bra helt enkelt. Men tror att eftersom de väljer att släppa dessa spel till nya format (stadia bland annat) så passar man på att fräscha upp de lite också. Att spelen släpps till stadia hade ju vart en större nyhet än att de blir uppfräschade

Låter bra, då väntar jag inte med att spela igenom dem. Fast frågan är om jag kan offra min Valheimtid till något annat. Min by kommer inte bygga sig själv.....

1
Skriv svar