PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd

Medlem

Jag hade tur och fick en kod på standard edition! Avregistrerade min beställning på cdon så att andra får möjlighet. Lycka till allihop!

Medlem

Frufortuna log mot mig denna gång 😉 äntligen vinst men IOM redan leverans från Webhallen så kommer en forum medlem att ärva denna kod, skickas nu till en i ett “DM” enjoy kompis😜

Medlem
Skrivet av joask:

Frufortuna log mot mig denna gång 😉 äntligen vinst men IOM redan leverans från Webhallen så kommer en forum medlem att ärva denna kod, skickas nu till en i ett “DM” enjoy kompis😜

Om t.ex ens familjemedlemm har vunnit kod kan man köpa den på sin mail eller måste ps5 på eg beställas med samma mail som den man vunnit koden på?

Medlem

Nope, ingen lycka denna gången heller

Medlem
Skrivet av Emin:

Om t.ex ens familjemedlemm har vunnit kod kan man köpa den på sin mail eller måste ps5 på eg beställas med samma mail som den man vunnit koden på?

Bra fråga, har erbjudit dock att handla denna i mitt namn om det blir strul, återkommer med feedback...

Medlem

Tredje nitlotten ☹

Medlem

Har haft otur alla 6 ggr som det har varit utlottning 😴

Medlem

Ännu en nitlott, känns som man aldrig kommer få ett ps5...

Nitlott på Digital Edition

Medlem

Nitlott på standard ed.

Medlem

Nitlott igen inte helt oväntat...

Medlem

Någon vänlig själ som har en DE kod till mig då jag själv inte vann. Skulle uppskattas så mycket!

Inaktiv

Jag personligen är med i alla lotterier elgiganten kör för att kunna skänka det till någon här. Inte för att vara sådan men hade aldrig gett det till någon som reggar sig här för att fråga efter kod , eller drar historier om att familjemedlemmar är döende.. herregud.

( och är det så beklagar jag )

Medlem

Ingen vinst här heller 😣... Eller vinst å vinst (att få köpa något för 6000 spänn.

Frågan är om det var "tusentals" denna gången också? Hade varit kul att veta vilka antal det rör sig om.

Medlem
Skrivet av anon_327736:

Jag personligen är med i alla lotterier elgiganten kör för att kunna skänka det till någon här. Inte för att vara sådan men hade aldrig gett det till någon som reggar sig här för att fråga efter kod , eller drar historier om att familjemedlemmar är döende.. herregud.

( och är det så beklagar jag )

Risken är att det är ett tafatt försök till att tjäna 2000 kr.

Inaktiv
Skrivet av BiffTannen:

Risken är att det är ett tafatt försök till att tjäna 2000 kr.

Exakt! Så gäller att man kollar lite så de är aktiva medlemmar

Medlem

Idag vare min tur! Digital ed! Yahooooo \o/

Medlem

Yes! Fick köpa en Standard. Fått nitlott senaste 3 utlottningarna.

Medlem

Fick en standard också, dock blev det stopp hemma i gamerummet, sonen vill ha den eller helst byta mot en series X (Skapat separat tråd om det i köp&sälj)


signatur

i7-7800X|Asus Prime X-299|32Gb DDR4|2060FE
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|Gigabyte 1660 OC
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X

Medlem

Nitlott på DE

Medlem

Trodde i min enfald att det var leverans om en vecka~?! Men den kommer med bud imorgon! Mesa happy!

Skribent

Nope. Inte den här gången heller

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Trodde i min enfald att det var leverans om en vecka~?! Men den kommer med bud imorgon! Mesa happy!

Menar du om eg utlottningen?

Medlem
Skrivet av Emin:

Menar du om eg utlottningen?

Ja.

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Vänta menar du att ps5 från eg utlottningen idag (våde de och se) kommer skickas imorgon? Wow!

Medlem
Skrivet av Emin:

Om t.ex ens familjemedlemm har vunnit kod kan man köpa den på sin mail eller måste ps5 på eg beställas med samma mail som den man vunnit koden på?

Jag gav bort min kod vid förra utlottningen till en kompis som använde den med sin inloggning. Var lite osäker om det skulle fungera, det stod att koden var personlig, men det fungerade fint för honom iallafall.

Medlem
Skrivet av wido:

Jag gav bort min kod vid förra utlottningen till en kompis som använde den med sin inloggning. Var lite osäker om det skulle fungera, det stod att koden var personlig, men det fungerade fint för honom iallafall.

Hoppas det fungerar hela vägen! Har hört att elgiganten typ har rätt att ställa in ordrar eller något liknande.

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Trodde i min enfald att det var leverans om en vecka~?! Men den kommer med bud imorgon! Mesa happy!

Tror tyvärr inte det. De skrev på instagram att konsolen skickas ut nästa vecka. Vart fick du infon?

Medlem

Jag och min svärmor hade turen att vinna idag. Har en kod även om någon vill ha.

Medlem
Skrivet av Danne92:

Jag och min svärmor hade turen att vinna idag. Har en kod även om någon vill ha.

Ja, snälla du

Skriv svar