Fnittrig stämning när Serpent of Ronka-pennskrin ser ut som en sexleksak för män

Robot
Fnittrig stämning när Serpent of Ronka-pennskrin ser ut som en sexleksak för män

Så många lager av kul när Final Fantasy XIV-merchendise når webben.

#serpent-of-ronka


Medlem

Bryr mig inte nämnvärt om utseendet men att ordet Ronka letade sig in i sammanhanget gör det hela något roligare.

Medlem

Går den att tvätta? (frågar åt en vän)

Medlem

Pennskrin! Fasen vad nostalgiskt, det har jag nog inte sett på 20 år.

Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Serpent of Ronka... Prajsläss.


signatur

subterranean homesick alien

Geeks Gaming
Citat:

* Does not include any pens.

Det löser folk nog.....

Megadelux
Skrivet av ohGr:

Går den att tvätta? (frågar åt en vän)

engångshandske i vinyl.

MEG
Medlem

HAAH tänkte på samma sak


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Om man bara tänker efter så är livet ganska lätt. Om det uppstår ett dilemma löses det på detta sätt: Dra PENNSKRINET bakåt...

Medlem

Oh, läckert penisskrin! ..;-)

fp
Medlem

Detta blir något för nästa föräldrarmöte i ungarnas skola......

Farornas Konung

Är väl meningen man ska ronka renzokuken med den...

Medlem

haha det var dagens 😃

ELF
Medlem
Skrivet av RiddarKatig:

Om man bara tänker efter så är livet ganska lätt. Om det uppstår ett dilemma löses det på detta sätt: Dra PENNSKRINET bakåt...

Och sedan frammåt....


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Går den att få i mindre storlekar, den ser lite för stor ut för min penna. (igen, frågar åt en vän)

C64
Medlem

Jahaaa jag trodde nån stämt dom eller nån som blivit kränkt av den där tingesten
ähh jag tror nån va övertrött när mannen skrev den här nyheten

It's not a lake, it's an ocean

Först spelar Rix FM Eddie Meduzas Mera Brännvin, sedan detta. Det har varit en vild vecka.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

1
Skriv svar