Blizzard alpha-testar Diablo Immortal, systemkraven släppta

Medlem
Skrivet av mrFluffy:

Floppa kommer det inte göra bara för att du hatar det.

kanske inte i asien men i väst garanterat. speciellt om det kommer leva på dessa mikrotransactions då grundspelet ska väl vara gratis? så nånstans måste dom få tillbaka pengarna.... ingen riktig diablo spelare vill spela detta ett i mängden spel på mobilen, av det jag sett så ser det inte speciellt mer märkvärdigt ut än alla dom andra spelen som finns till mobiler...

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

kanske inte i asien men i väst garanterat. speciellt om det kommer leva på dessa mikrotransactions då grundspelet ska väl vara gratis? så nånstans måste dom få tillbaka pengarna.... ingen riktig diablo spelare vill spela detta ett i mängden spel på mobilen, av det jag sett så ser det inte speciellt mer märkvärdigt ut än alla dom andra spelen som finns till mobiler...

"i väst garanterat" -Killen som redan utfört marknadsanalysen

Farligt att uttala sig när man inte vet, jag misstänker att Blizzard redan gjort det du antagligen inte gjort, dvs analyserat marknaden och ser potential i att släppa det även för oss här i väst.

Måste bara fråga, när företag tillverkar och marknadsför produkter, tror du att de gör det på magkänsla eller data?

Medlem

Själv anser jag att touch mobiler är en usel spelplattform med horribla kontroller. x')

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Med tanke på att spelet har MTX och premium sub så kommer det vara ett mörker att spela.

Du menar att det kommer bli ett helvete att spela Diablo?

Ero
Medlem
Skrivet av SWEBarb:

kanske inte i asien men i väst garanterat. speciellt om det kommer leva på dessa mikrotransactions då grundspelet ska väl vara gratis? så nånstans måste dom få tillbaka pengarna.... ingen riktig diablo spelare vill spela detta ett i mängden spel på mobilen, av det jag sett så ser det inte speciellt mer märkvärdigt ut än alla dom andra spelen som finns till mobiler...

Jobbar du som orakel och talesperson?

Jag är en "riktigt" Diablo-spelare (Spelat sen Diablo), och jag hoppas verkligen detta blir ett bra spel, att dom lyckas!
Men jag kan inte se in i framtiden som dig, så dom lyckas väl inte 😑

Skrivet av KeyserSoze:

Själv anser jag att touch mobiler är en usel spelplattform med horribla kontroller. x')

Vore ju king om dom implementera stöd för kontroll

Har också svårt för spel där man måste ha sina feta tummar på skärmen. Men hoppas det rullar fint på iPaden, för på mobilen blir det nog jävla krångligt (killgissar).


signatur

Varit medlem längre än dig.

12
Skriv svar