Stressa av med Little Golf Journey

Robot
Stressa av med Little Golf Journey

Första A Little Golf Journey-trailern bjuder på harmoniskt pianoklinkande och en miniatyrvärld där solen skiner och gräset alltid är gräsligt grönt.

#a-little-golf-journey, #golf, #zen


Redaktör
Ponny

Lättsam golf i spelform är blodigt allvar.

Jag märker att det blir mycket golf i sommar (detta + Mario Golf + måste beta av Golf Story i backloggen).


signatur

En Bamseponny av folket

Gnällkuk

https://store.steampowered.com/app/1232150/A_Little_Golf_Jour...

Glöm inte att länka till produktsidorna tack!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Minigolf asså, så otroligt roligt! Något sånt här ska jag lira när jag får ett VR headset i framtiden!

Medlem

Golfspel är allt annat än avkopplande, om man skall gå på hur Chris Whippit rage:ar i "Golf with your friends" t ex. Fast det är klart, han rage:ar i alla spel...

Skrivet av Fatmajk:

Minigolf asså, så otroligt roligt! Något sånt här ska jag lira när jag får ett VR headset i framtiden!

Minigolf hade nog varit det som hade fått mig att skaffa VR på momangen.

// edit

Är det SP eller MP? @Sebastian Lind


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Gnällkuk
Skrivet av conthox:

Golfspel är allt annat än avkopplande, om man skall gå på hur Chris Whippit rage:ar i "Golf with your friends" t ex. Fast det är klart, han rage:ar i alla spel...

Minigolf hade nog varit det som hade fått mig att skaffa VR på momangen.

// edit

Är det SP eller MP? @Sebastian Lind

SP


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

@Fatmajk
@conthox
2 populära golfspel


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Själv händer det fortfarande med oregelbunden regelbundenhet att man dammar av gamla Golf till NES. Oslagbara ljudeffekter, om inte annat.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Själv händer det fortfarande med oregelbunden regelbundenhet att man dammar av gamla Golf till NES. Oslagbara ljudeffekter, om inte annat.

Härligt spel 👌 Själv dammar jag av gamla goa NES Open Tournament Golf emellanåt 🥰

Btw är inte banorna i wii sports resort baserade på "Black Box" Golf?

Medlem
Skrivet av Molotov:

2 populära golfspel

Tack för tipset


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skrivet av androsynth:

Härligt spel 👌 Själv dammar jag av gamla goa NES Open Tournament Golf emellanåt 🥰

Btw är inte banorna i wii sports resort baserade på "Black Box" Golf?

Ingen aning, men vore ju himla roligt om så vore fallet

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Ingen aning, men vore ju himla roligt om så vore fallet

Det ser så ut. Iaf i första Wii Sports 😁

Skrivet av androsynth:

Wow, där ser man! Vad coolt. Tack för bilderna, nostalgi!

1
Skriv svar