Bleak Faith ser både färglöst och Souls-aktigt brutalt ut

Robot
Bleak Faith ser både färglöst och Souls-aktigt brutalt ut

Överlevnadsrollspel och open world-action. Tror de har prickat av alla rutor nu.

#bleak-faith, #trailer


FM-guru
F.d. Sisyr

För att vara gjort av "en liten montenegrinsk utvecklare" så är det i alla fall visuellt imponerande.

Medlem

Har haft ögona på detta ett tag och det ser intressant ut. Som @Sisyr säger så är det grafiska/estetiska ganska läckert, men av den gameplay jag sett så är strider och rörelse väldigt "janky".

Gillade även deras Kickstarter-trailer från 2019, valet av låt satte verkligen spelets ton(Heilung är förjäkla bra):


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Vet att jag jämt låter negativ, men visst är det väldigt många titlar med kolon i nu för tiden?

Medlem
Skrivet av Fezk:

Har haft ögona på detta ett tag och det ser intressant ut. Som @Sisyr säger så är det grafiska/estetiska ganska läckert, men av den gameplay jag sett så är strider och rörelse väldigt "janky".

Gillade även deras Kickstarter-trailer från 2019, valet av låt satte verkligen spelets ton(Heilung är förjäkla bra):
https://www.youtube.com/watch?v=m5PDvck23hY

Hade de lyckats få med Heilung i spelets soundtrack hade man ju varit frälst oavsett. Ingen koll på spelets musik men har de sagt något om det?


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Ugh... det räcker för fan...

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Plaffrormen är först och främst PC, men man har även Xbox och Paystation i åtanke. Inget releasedatum finns.

Freudian slip?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Witchfinder:

Vet att jag jämt låter negativ, men visst är det väldigt många titlar med kolon i nu för tiden?

Inte bara nu, men ja. Och när det nämns kommer jag alltid att tänka på Zero Punctuation-recensionerna. Se första minuten av denna;

och det har han gjort sen dess. Bara att titta på typ valfri recension av ett spel med kolon i titeln.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Inte bara nu, men ja. Och när det nämns kommer jag alltid att tänka på Zero Punctuation-recensionerna. Se första minuten av denna;

https://youtu.be/i5XeyLgYZ-E

och det har han gjort sen dess. Bara att titta på typ valfri recension av ett spel med kolon i titeln.

Åh gud vad härligt att nån är på och kanske sår frön!

1
Skriv svar