Ny video ger oss en matig gameplay-genomgång av D&D: Dark Alliance

Robot
Ny video ger oss en matig gameplay-genomgång av D&D: Dark Alliance

Och berättarrösten stjäl showen.

#Tuque-games, #nyhetstips


Medlem

Det såg rätt läckert ut.

Medlem

Var det där Jemaine Clement som berättar röst??

Skribent
Skrivet av Loading:

Var det där Jemaine Clement som berättar röst??

Ja!

Medlem

Kändes av trailern att döma som "D&D goes Dragon Age 2" (snabba realtidsstrider i D&D, det känns lite som kätteri i mina ögon)... jag vet inte jag, men hoppas på att det blir något att hänga i granen trots allt.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Gillar ju d&d, och detta verkar passa mig, CDG (Casual Dad Gamer), som handen i byxfickan. Såg också ganska mysigt ut.


signatur

Niet.

Medlem

Ser gammalt ut, men kanske är kul. Synd att de inte inte behöll 2d-stilen från originalen.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Lämpligt val. Alla som har sett Eagle Vs. Shark vet vilken stridskämpe han är.

Medlem

Suverän trailer.
Probably some bosses that call without texting first


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Trailern var ju faktiskt rolig, utan att bli för cheezy, bara det är bra jobbat. Gillade de gamla spelen starkt och har förhoppningar på detta, kan bli bra bara "känslan" finns där i striderna och världen.

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Suverän trailer.
Probably some bosses that call without texting first

Värsta sortens boss 😁

Medlem

Spelet släpps dag 1 till xbox game pass för pc och konsol så blir definitivt att prova spelet iaf!

Medlem

Minns hur kul man hade i de gamla Dark alliance till Ps2. Många långa nätter på det. Hoppas detta kan bringa samma lycka men inget är väl lika kul som när man var liten

Longplay av Dark Alliance 1


signatur

Rawr

Medlem

Nice! Väntar även på en Re-release av DA2 (köpte DA1 re-releasen till switch för några veckor sen).

Medlem

Herrefsking gud vad illa denna releasen är. det verkar ha blivit en grej att göra en FMV till en release för maximerad hype och sen släppa en påse kod som är skit.

Detta är ytterligare ett exempel på "Remember! No preorders"


signatur

#PCMR

1
Skriv svar