Bokstavlig het spelhelg! Vad svalkar du dig med?

Medlem

För mycket myggjävlar ute, blir till sitta inne o lira Assassins Creed Valhalla och Ratched Clank Rift. Klämma in lite Disney+/Netflix som paus också.

Medlem

Det blir jobb,lite em, iskall Coca cola och avslutar med en fotbollsmatch.
Spelar professor layton på mobilen så det lär väl bli det spelandet för mig misstänker jag .

Medlem

Iskall öl och grillat!


signatur

Desktop | CPU: AMD Ryzen 7 5700X | GPU: AMD Radeon RX 7900 XT 20gb | RAM 32gb ddr4 3600mhz | SSD Kingston KC3000 2tb
Apple MacBook Air | CPU/GPU: M1 | RAM: 8gb | SSD: 256gb
PS5 2,8TB || Iphone 14 128gb || Nintendo Switch || LG B9S OLED 55"

Testpilot

Is med lite cola zero-stänk och sen slaskar man fram i geggiga miljöer i Snowrunner.
Att vara ute sker endast sporadiskt , jag undviker solen och sambon får solexem av minsta solstråle så vi håller oss i skuggan.

Medlem

Mellan strandhänget och baden så kör jag i helgen Ratchet Rift Apart. Älskar det än så länge, kanske är det till och med det bästa Ratchet and Clank spelet hittills.

Medlem

Horizon: Zero Dawn - Frozen Wild med en iskall Moscow Mule eller fem.


signatur

Jag ger mig icke förrän folk inser att fören endast är frampartiet på en båt.

Medlem

Kvällsmat
- gravad och rökt lax
- kalla köttbullar

Efterrätt
- Bubbelvatten och is.
- Fazer mintchokladkakor
- Vattenmelon

The Witcher 3,

Jag börjar äntligen närma mig Ciri nu efter 100 timmar. Jag har låst upp Ugly baby-questet. Jag vill dock försöka klara lite quest som auto-failas ifall man startar Ugly Baby.

Förvaras gärna i kylen :9


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Platade Rift Apart i veckan och nu när man kan spela FF7R i 60 FPS så håller jag på att plata det också, mest för att jag känner lite RPG-torka. Även om jag hade rätt starka åsikter om storyn för ett år sedan så är det ett otroligt kul spel.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Jobbar helg och spelar lite AC Valhalla när jag inte jobbar i väntan på att CP2077 släpps på PSN igen på måndag då ja sitter på PS5 D.E så kan inte köpa det på skiva!

Medlem

Blir faktiskt Control efter att ha fastnat helt. Hade missat det helt, och inte helt säker på att jag tycker det är bra, men kunde inte sluta spela det.

Medlem

Hade jag varit hemma hade det blivit att fortsätta med några vändor Returnal samt min genomspelning av Mass Effect, men är på landet så det blir lite Switch med för tillfället Kaze and the Wild Masks.

Avstängd

Jag har redan klarat valhalla + expansion så väntar på siege of Paris nu. Jag har dock inte plockat upp alla gula prickar men alla skills har jag funnit och det räcker. Jag antar att du rensar kartan?


signatur

PS5 och inget annat.

Avstängd
Skrivet av Deli:

Jobbar helg och spelar lite AC Valhalla när jag inte jobbar i väntan på att CP2077 släpps på PSN igen på måndag då ja sitter på PS5 D.E så kan inte köpa det på skiva!

Jag sitter på en skivspelare ps5, bör jag köpa spelet på skiva i stället?


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Dilemmat i I-landet är ju just vad för spel man ska spela. Har alldeles för många spel ospelade & lite spelade...


signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K with NZXT X73 360mm - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
Acer Nitro XV322UX IPS 270hz 1440p - AOC CQ32G1 144hz 1440p
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Medlem

Blir köra lite eso sen Elite Dangerous odyssey.

Medlem

Wow 30 grader, här i Norrland är det 12 grader just nu. Jag kommer att köra Last epoch mest i helgen och testa stormcrows skillen dom just la in.

Medlem

En perfekt svalkande spelhelg ser ut ungefär såhär för mig.

Ingredienser
6 portioner av underhållning

  • 4 dl: "Civiliserat och lagligt" bilkörande i GTA5

  • 125 g: Att allt för sent på kvällen, försök att ta över världen i Crusader Kings III, med mord, mutor och ett kryddmått oplanerad incest

  • 2 dl: Med att planera stora episka byggen i Valheim, men blir konstant distraherad av nått som till slut dödar mig

  • 4 st: Försök att lära mig göra musik i Ableton Live, till min fördel/ursäkt så har grannen precis flyttat

  • 1 l: Okontrollerad skitsnack på Discord

  • 69 g: Svärande över värmen och varför jag inte skaffat en fläkt

Garnera rikligt svarta gardiner för att undvika solen och dricka litervis med kallt vatten.
Serveras väl nördig!

Bon appétit 👌


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

AC:n på ,kall öl och ESO.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem
Skrivet av Blackrabbit2:

Jag är helt beroende av Dragon Quest Builders 2, så det kommer bli det.

Testade och jävlar vilken lång o seg tutorial.. orkade inte avsluta den :/

Medlem
Skrivet av Nyhet:

30+ och gassande sol är inte toppen för alla ginger kids.

#fz, #spelhelg


Med en portalble ac så får jag ner innertemperaturen till 20 grader vs 30 grader utomhus.

Medlem

Vill helst vara ute och har därför inte spelat så mycket men det har blivit lite Days Gone. Svalkar mig gör jag med Pepsi

KoP
Medlem

Blir en del It Takes Two lirande med polarn och så ska jag dra igenom demon av Lake och på det trycker man väl i sig en Glassbåt eller två.

Medlem

När inte fotboll är på agendan slöspelar jag en necromancer i Last Epoch.

Medlem

Shots och Red solstice 2. Rätt soft.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Det är satisfactory som gäller nu, är på tier 7 å lirar det coop ihop med en polare. Vi är inne några tim om dan å bygger som fan


signatur

//monster

Medlem

Ska man dricka när det är varmt är vitt vin/mousserande vatten en bra idé. Dricker just nu 25%% vitt vin 30% mousserande vatten 10% äpple Must och resten frukt soda(dricker i ett stort glas för att inte behöva fylla på så ofta). Och till det spelar jag Metro exodus på ps5an för första gången. Också det väldigt svalkande med snö mm.

Medlem

Svalkar mig med min nya AC. Bästa jag har köpt. Konstant svalt och skönt i lägenheten trots megavärme utanför.

Spelar Dead Cells (mästerverk) och drog igång Sekiro igår. Knappt lagt någon tid men det känns riktigt bra redan.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Jag kör on the road truck simulator på min series x och green hell survival utan natives. Jag är inte ett fan när det är över 30 grader värme i sverige. För jobbigt. Brukar normalt dra norrut till kiruna när det är som varmast här. Men inte i år pga virus.

Ha en fortsatt trevlig spelhelg till er som valde xbox,ps, swith eller pc.

Medlem

Myser i biomutant som jag har börjat på NG+

Medlem
Skrivet av Isak19:

Myser i biomutant som jag har börjat på NG+

Förlåt, men usch.

Så dåligt spel, enligt mig.

Vad är behållningen enligt dig?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

123
Skriv svar