Sony köper finska Returnal-studion

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Hmm, jag tror du missade min poäng något. Jag hoppas att Sony kontrar lite och gör samma sak med psnow

Jag spelar som sagt inte på varken ps eller Xbox, utan kör på pc

Samtidigt är det MS som är de "onda" just nu då de "låser ute" folk. Sug på den ekvationen.

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

Samtidigt är det MS som är de "onda" just nu då de "låser ute" folk. Sug på den ekvationen.

Är inte Sony som köper 20st multiplattforms studios inom 3år och låser bort nintendo och playstation.
Tidigare gjorde dom studios spel till alla plattformar.

Att ni xbox fanboys är så grönögda i detta fall är bara sorgligt.

Medlem
Skrivet av Neverwild:

Är inte Sony som köper 20st multiplattforms studios inom 3år och låser bort nintendo och playstation.
Tidigare gjorde dom studios spel till alla plattformar.

Att ni xbox fanboys är så grönögda i detta fall är bara sorgligt.

Skrivet av Juilt31:

Du är rätt ute. Men Supreme snowboarding hade jag på PC tror jag, men det var inget vidare känsla.

Transworld snowboarding däremot är underbart på OG xbox, och är ett av få jag saknar back-compat för. Det närmaste tony hawk pro skater 2 på snö som funnits.

Åh ... nu måste jag nog gräva fram det.

Haha, hade också det till PC och ja som du säger var det kanske inte så jättebra, men samtidigt fanns det väldigt få snowboarspel till PC så man var väl nöjd med det lilla man fick

Inte hört talas om Transworld snowboarding, låter sjyst. Lirade själv Shaun Palmers snowboarding på PS2 hos polaren och det var också likt Tony Hawk. Stort Plus var att Pantera ingick i soundtracket!

123
Skriv svar