Quiz – Vad kan du om 25-åringen Nintendo 64?

Medlem

Enklaste quizet någonsin

Medlem

8/10 korrekta svar
"Nintendo Sixty-FOOOOOOOOOUR!"

Snittresultatet bland alla deltagare är 6,27/10. Du klarade quizet på 1 minut 59 sekunder.

Medlem

Hade inte koll på ultra frågan och exemplar var lite lurig, annars så gick det bra.
Kommer ihåg att vi fick hem en folder med reklam för ultra64, det fanns även med väntade release spel.
Det var Top gun, Killer Instinct och något mer tror jag.
Är säker på Top Gun i alla fall, tror inte det spelet ens blev klart sen☺

Nordic games eller Super Play hade ju någon kampanj där man kunde boka konsolen och vara typ "först i sverige" med att få den, då skulle de leverera den tillsammans med champange, tror till och med att de skulle komma med en limo😁

Medlem

Första quizet på länge med bra resultat!

Medlem

Min favorit-konsol

Medlem

En slarvmiss..

Medlem

Missade/gissade på frågan om kodnamnet. Överraskad över att jag visste allting annat ganska säkert.

Medlem

Det här var ju inte så svårt.

Inaktiv

Kan inte mycket om N64 (uppenbarligen), hade aldrig en själv men sålde såna i butiken jag jobbade i för tillfället.

Medlem

Äsch bommade på näst sista

Medlem

______________________________________________________________________
::::::::::: Gick rätt så bra. Borde haft rätt på försäljningen också :::::::::::
______________________________________________________________________
När syrran fyllde typ 10 år så passade jag på att köpa ett expansion pack där spelet Donkey Kong 64 följde med i slutet på 90-talet. Var så egotrippad att jag bara köpte presenten för att jag själv behövde och ville ha expansion pack till konsolen. Då slapp jag köpa en present till henne...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
inK
Medlem

signatur

Every trophy counts...

Medlem

🙄😎

Medlem

signatur

Gigabyte B550 Gaming X V2 - AMD Ryzen 5 5600X - Corsair Hydro H100x - Kingston Fury Renegade 32GB DDR4 3600 Mhz - Samsung 980 PRO 2TB - Kingston KC2500 2TB - Corsair RM750 - Gigabyte Geforce RTX 3070 8GB GAMING OC 2.0 - Windows 11

Medlem

Fel på sista. 😢

Fragtjuv

Helvete att jag skulle missa full pott på sista frågan.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Ändå ganska nöjd med tanke på att vid den tiden var vi för fattiga för en Nintendo 64 och jag har heller aldrig haft något intresse för den sedan dess.

Avstängd

Nintendo 64 var guld!


signatur

PS5 och inget annat.

ELF
Medlem

Fråga 7...
Hela min värld har vänts upp och ned nu...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Medlem

Jajjamen!

Medlem

Förvånande vad mycket man kunde på detta Quiz 😊


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

Ett av de bättre resultaten för mig!

Medlem
Medlem

Aldrig ägt en Nintendo, aldrig varit intresserad. Gissade på samtliga.


signatur

I drank what?

Medlem
Medlem
Medlem

9 av 10, personbästa!

Medlem

Min första 10:a! (Tiden är fel dock, var tvungen att göra om då jag inte var inloggad när jag gjorde första gången). Enda jag gissade på var sista frågan, med taktiken att svaret sällan är minsta eller största värdet fungerade

123
Skriv svar